Plaats reactie
1
Beste, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Onlangs heb ik een schone installatie windows 10 op mijn hp pavillion laptop gezet. En sindsdien wilt hij niet meer opstarten vanuit slaapstand. Ik moet elke keer (vrij lang) op de power knop drukken om hem uit te zetten en opnieuw op te starten. Via de hp site heb ik wat driver update gedaan mbt display. Heb hem daarna getest en hij deed weer normaal/startte normaal op vanuit slaapstand.
Vandaag zit ik er weer achter, en wat blijkt: wederom start hij niet op vanuit slaapstand. Wat kan het zijn? De laptop is ca. 2 jaar oud, weinig gebruikt

Help aub?
2
Hallo,

Controleer het volgende eens, volgens Microsoft moet dit de oplossing zijn.

1. Click starts > settings > system
2. Left side menu click > Power and Sleep.
3. Scroll down click > Additional Power Settings.
4. Left menu. For each of these Click > 'Choose what the power buttons do' and Click > 'Choose what closing the lid does'. Make these changes [battery and plugged in]:

When I press the power button ~ Hibernate.
When I press the sleep button ~ Turn Off the Display.
When I close the Lid ~ Sleep.

Now return to 3 above > Additional Power Settings and continue:

5. Look for 'Plan shown on the battery metre' and a highlighted circle. Yours could be 'Automatic balances or balances[recommended]. If your computer is highlighted [example DELL] use that option.
6. Adjacent your choice click 'Change Plan Setting'
7 On next screen click 'Change advanced power settings'
8. A new menu appears. Move down and click > Power Button & Lid
9. Go down the menu and make these changes [battery and plugged in];

Lid close .... change to 'Sleep' for both options.
Power Button ... change to 'Hibernate' for both options
Sleep Button ... change to 'Turn Off the display'.

Don't forget to OK before closing the process.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo,

vreemd ik krijg helemaal geen bericht binnen in mijn emailinbox dat er hier een bericht voor mij binnen is....

Maar om terug te komen op het probleem. Het is inmiddels opgelost. Na wat gegoogle bleek het aan de Intel MEI update 11 te liggen. Dmv downgraden is het opgelost.

Maar nu heb ik een steeds ander terugkerend probleem. Wifi die valt om de haverklap uit...Heb via device manager de netwerk adapter even uitgezet en aangezet maar dat helpt niet....Kunnen jullie mij hiermee helpen aub?

Alvast dank!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”