Gesloten
1
Ik heb mijn hp pavillion laptop vanavond geupgrade van win 8 naar win 10 via de microsoft site. Alles ging goed. Win 10 geinstalleer en na het opnieuw starten krijg ik alleen een een scherm met de HP logo te zien. Kom er verder niet in....Help? Wat kan ik doen?
Alvast bedankt en fijne feestdagen!
2
Beste,

Ik heb een HP pavillion laptop, waarop ik de win10 upgrade wil herinstalleren (hiervoor had hij win 10 upgrade maar na terugzetten fabrieksinstellingen weer terug naar 8.1). Het lukt me echter niet win 10 opnieuw te installeren omdat hij blijft hangen bij updates zoeken. Ik heb hem na enige tijd afgesloten en opnieuw opgestart. Als ik in win 8.1 systeem naar windows updates ga, en daar naar updates ga zoeken blijft hij ook oneindig zoeken. Hoe kan ik dit update probleem oplossen en de win 10 upgrade succesvol uitvoeren?

Alvast bedankt!
3
Uw beide topics zijn samengevoegd.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Doe het volgende:
  • Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
  • Er verschijnt een zwart venster.
  • Kopieer onderstaande code en plak deze in het zwarte venster. Druk daarna op de ENTER-toets.
    reg query HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate /s > WU.txt && notepad WU.txt
  • Na afloop zal Notepad verschijnen met het resultaat.
  • Post het bestand WU.txt als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
5
Beste Peter J., inmiddels heb ik mijn probleem opgelost door een schone installatie van win 10.
Bedankt voor het meedenken!
6
Oke, bedankt voor de afmelding.
Dit topic wordt gesloten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Windows 10”