Hallo (Daar ben ik weer)
Ik heb laatst met een onderwerp een probleem opgelost door een nieuwe SSD in mijn laptop te zetten.
Dit werkte prima, mijn laptop werd er echt lekker snel van.
Sinds een week zit ik alleen met het volgende:
- Tijdens gebruik komt er een blauw scherm met "Watchdog" of iets wat er op lijkt.
- Bij opstarten komt er een zwart scherm met ook weer "watchdog" erin.
- De laptop werkt wel, maar echt enorm traag, als ik een actie wil uitvoeren duurt dit meer dan een minuut.
Ik heb al een check gedaan met CrystalDiskInfo, de uitslag was 100% goed.
Verder heb ik geen idee wat ik moet doen om mijn laptop weer normaal te laten functioneren, ik hoor graag jullie ideeën.
Alvast dank!
2
Hallo,
Download BlueScreenView in installeer deze.
Download BlueScreenView in installeer deze.
- Na de installatie zal BlueScreenView starten.
- Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
- Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)
- Sla het bestand op je bureaublad op. Open vervolgens dat bestand, en post de inhoud in je volgende post als bijlage.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
4
Hallo,
Maak een nieuwe map aan bv c:\temp,
Ga naar de map C:\Windows\Minidump
Kopieer de minidumps die erin staan, plaats deze in c:/temp maak hier een zip-bestand van.
Uitleg: http://www.hoezelfmaken.nl/index.php/computers/zelf-een-zip-bestand-maken
Upload die naar: http://www.filedropper.com/
En plaats dan de verkregen link in je volgende antwoord.
Maak een nieuwe map aan bv c:\temp,
Ga naar de map C:\Windows\Minidump
Kopieer de minidumps die erin staan, plaats deze in c:/temp maak hier een zip-bestand van.
Uitleg: http://www.hoezelfmaken.nl/index.php/computers/zelf-een-zip-bestand-maken
Upload die naar: http://www.filedropper.com/
En plaats dan de verkregen link in je volgende antwoord.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
5
Hallo,
Ik heb (na een grote strijd) de bestanden kunnen delen via Dropbox...
Een .zip bestand maken lukte niet, de toegang werd geweigerd...
Ik hoop dat het op deze manier ook lukt, bij deze de link:
https://www.dropbox.com/sh/j6n0rc3h7b1a ... eT0ea?dl=0
M.v.g. Danny
Ik heb (na een grote strijd) de bestanden kunnen delen via Dropbox...
Een .zip bestand maken lukte niet, de toegang werd geweigerd...
Ik hoop dat het op deze manier ook lukt, bij deze de link:
https://www.dropbox.com/sh/j6n0rc3h7b1a ... eT0ea?dl=0
M.v.g. Danny
6
Hallo,
Heb je de laatste nieuwe drivers voor je grafic card?
Heb je de laatste nieuwe drivers voor je grafic card?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
8
Hallo,
Download Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
Download Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
- Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
- Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
- Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
- Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
- In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
- Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
10
Hallo,
Heb je de driver via AMD geïnstalleerd: http://support.amd.com/en-us/download
Kijk ook eens via SanDisk SSD Dashboard of je de nieuwste Firmware gebruikt: http://kb-nl.sandisk.com/app/answers/detail/a_id/15108/
Heb je de driver via AMD geïnstalleerd: http://support.amd.com/en-us/download
Kijk ook eens via SanDisk SSD Dashboard of je de nieuwste Firmware gebruikt: http://kb-nl.sandisk.com/app/answers/detail/a_id/15108/
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie