Plaats reactie
1
Beste mensen, een zeer wanhopig Help.

Bij het opstarten van alle vitale programma's krijg ik de melding 0xc0000005.

Als kleine zelfstandige ( boekhoudprogramma's belastingprogramma's,loonprogramma's, Outlook, Word, Excel) werken oa. niet een kleine ramp.
Alleen internet doet het nog, maar dat is het dan wel zo'n beetje

Dank alvast voor het helpen!


Rudi
2
probeer een herstelpunt terug te zetten.
druk de pc uit door de aan/uitknop in gedrukt te houden tot alles ophoudt.
dan opnieuw aanzetten met de linkershiftknop ingedrukt houden tot je in het herstelmenu komt.
kies hier voor systeemherstel.
3
Hallo Falstring, dank voor je hulp. Ik heb de methode gevolgd zo als je beschreef, maar ik kom niet in het herstelmenu. Ik heb zojuist wel een herstelpunt teruggezet, maar dat heeft helaas niet geholpen. Bij het opstarten komen de meldingen al in een racebaan (door de programma's die "mee" opstarten)
5
rudidev schreef:Ik heb zojuist wel een herstelpunt teruggezet, maar dat heeft helaas niet geholpen. Bij het opstarten komen de meldingen al in een racebaan (door de programma's die "mee" opstarten)
rudidev schreef:Aanvulling: herstelpunt teruggezet vanuit configuratiescherm
Heeft u dit ooit ingeschakeld ?

Neem deze link ook eens door.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Misschien onzin wat ik nu zeg, maar nadenkend wat ik gedaan heb wat de oorzaak zou kunnen zijn. Ik heb naast Kaspersky die vast draait (keurig uitgezet) Emsisoft gedownload en laten scannen. Scan klaar, maar ik kan hem ook niet meer verwijderen (via het configuratiescherm)
7
Klik met de rechtermuisknop op de Taakbalk  >> klik vervolgens op Taakbeheer.
In het scherm dat wordt geopend klik op Emsisoft en vervolgens  klik op Beëindigen (rechtsonder).
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
De 2e link die u gaf is overigens interessant. Het lijkt er sterk op dat het Emsisoft (door mij zelf gecreeerd....in een vlaag van overdreven blijven checken of de computer schoon is) het probleem is?
10
Emsisoft verwijderen.

Ook mogelijk om met RevoUninstaller verwijderen.
Met de Pro versie (betaald versie) van RevoUninstaller indien aanwezif is nog beter.

Ik neem aan dat u Kaspersky opnieuw kan installeren ? en dat u ook de licentie code bij de hand heeft ?
Verwijder Kaspersky met hun Removal tool.
De juiste removal tool selecteren, afhankelijk van de versie.

Draai vervolgens CCleaner  >>  klik op Register  >>  Scannen op fouten  >>  Herstel geselecteerde fouten  >>  Ja of Nee (naar eigen wens)  >>  Herstel alle geselecteerde fouten  >>  Sluiten.

Herstart de pc.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
Jullie zijn geweldig. Ik ben zowel Kaspersky als Emsi nu kwijt geraakt. Ging weliswaar bij Emsi niet via de link maar nu wel via het configuratiescherm. Ik moest de volgorde wel omdraaien. Ik begon met Emsisoft maar dat liep via de link weer tegen dezelfde foutmelding aan. Toen heb ik Kaspersky bij de hoorns genomen via de link en dat lukte en daarna lukte Emsi via het configuratiescherm. En..... de foutmelding is nu weg. Moet ik nog restjes Emsi verwijderen en zo ja hoe?
12
En...ik heb Kaspersy weer teruggezet. Alles lijkt prima te werken. Wat een schrik was dit..... Maar jullie hebben het in een poep en een scheet verholpen. ENORM BEDANKT
13
rudidev schreef:Moet ik nog restjes Emsi verwijderen en zo ja hoe?
Als er nog resten zijn, draai nogmaals CCleaner  >>  klik op Register  >>  Scannen op fouten  >>  Herstel geselecteerde fouten  >>  Ja of Nee (naar eigen wens)  >>  Herstel alle geselecteerde fouten  >>  Sluiten.

Herstart de pc.
rudidev schreef:En...ik heb Kaspersy weer teruggezet. Alles lijkt prima te werken. Wat een schrik was dit..... Maar jullie hebben het in een poep en een scheet verholpen. ENORM BEDANKT
Graag gedaan   :good: en dank voor de feedback  ;D
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
14
Maar het is echt geweldig hoe jullie helpen.
3 uur geleden zag ik mijn weekend in rook opgaan, wilde al naar de Media Markt voor een nieuwe computer. Thanx.... Goed weekend!
15
rudidev schreef:3 uur geleden zag ik mijn weekend in rook opgaan,
:smoke:

Een tip is dan ook: maakt regelmatig een handmatig systeemherstepunt -het vergt nog géén 5 minuten-,  vooral voordat  u wijzigingen op de pc uitvoert en / of voordat een update van Microsoft wordt geïnstalleerd.
Vervolgens na een update van Microsoft altijd even controleren of Systeemherstel (weer) ingeschakeld is -het vergt nog géén 5 minuten-.
Regelmatig een back-up maken is ook warm aanbevolen.
Dat maakt het computeren al iets eenvoudiger  ;D

:smileybye:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”