Plaats reactie
1
Van de één op de andere dag kan ik progamma's niet meer installeren.
Dit is de melding ""vanwege uw internetbeveiligingsinstellingen kunnen één of meer bestanden niet worden geopend"".
Ben al dagen bezig maar kan het niet vinden dus vandaar mijn vraag hier.
Mijn besturing is windows 10..
3
Hallo Maxstar

Als ik het programma op de pc heb staan en deze wilt gaan installeren.
Nog nooit last van gehad met anders versies van windows.
Maxstar schreef:Hallo en welkom op het forum,

Wanneer krijg je deze melding exact, is dat nadat je een programma hebt gedownload wat je wilt installeren of ook met installatiebestanden die al op het systeem aanwezig zijn?
4
Hallo,

Maak tijdelijk eens een nieuw account aan en kijk of je dan ook het probleem hebt, wellicht is het gebruikersaccount namelijk corrupt geraakt.

1. Selecteer de knop Start en vervolgens Instellingen.
2. Selecteer Accounts > Andere gebruikers.
Afbeelding 3. Onder Andere gebruikers selecteert u "Iemand anders toevoegen aan deze pc".
4. Onderaan de pagina selecteert u Ik heb geen aanmeldingsgegevens voor deze persoon.
5. Onderaan de volgende pagina selecteert u Een gebruiker zonder een Microsoft-account toevoegen.
6. Voer een naam in voor het nieuwe account. Als u wilt dat deze persoon zich aanmeldt met een wachtwoord, voert u het wachtwoord in en bevestigt u dit, voegt u een geheugensteun voor het wachtwoord toe, en selecteert u vervolgens Volgende.
7. Selecteer Voltooien.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Zag bij jou de melding er precies zo uit als op onderstaande afbeelding:
Afbeelding Zo ja, lees dan even dit topic: http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=80742" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor die persoon bleek dit de oplossing van haar probleem te zijn:
porrelaar schreef:1. Klik met de rechter muisknop op het programma (.exe bestand) dat je wilt starten/installeren en kies dan Eigenschappen.
2. Op het tabblad Algemeen klik je op Blokkering opheffen en daarna op OK:
Afbeelding 3. Klik daarna met de rechter muisknop op het exe bestand en kies dan Als administrator uitvoeren.
6
Thnx voor alle moeite,maar dit werkt ook niet.
Weet me geen raad meer.
Maxstar schreef:Hallo,

Maak tijdelijk eens een nieuw account aan en kijk of je dan ook het probleem hebt, wellicht is het gebruikersaccount namelijk corrupt geraakt.

1. Selecteer de knop Start en vervolgens Instellingen.
2. Selecteer Accounts > Andere gebruikers.
Afbeelding 3. Onder Andere gebruikers selecteert u "Iemand anders toevoegen aan deze pc".
4. Onderaan de pagina selecteert u Ik heb geen aanmeldingsgegevens voor deze persoon.
5. Onderaan de volgende pagina selecteert u Een gebruiker zonder een Microsoft-account toevoegen.
6. Voer een naam in voor het nieuwe account. Als u wilt dat deze persoon zich aanmeldt met een wachtwoord, voert u het wachtwoord in en bevestigt u dit, voegt u een geheugensteun voor het wachtwoord toe, en selecteert u vervolgens Volgende.
7. Selecteer Voltooien.
7
Deze optie over het "blokkering" krijg ik niet ????
Ik snap er echt helemaal niks van.
porrelaar schreef:Zag bij jou de melding er precies zo uit als op onderstaande afbeelding:
Afbeelding Zo ja, lees dan even dit topic: http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=80742" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor die persoon bleek dit de oplossing van haar probleem te zijn:
porrelaar schreef:1. Klik met de rechter muisknop op het programma (.exe bestand) dat je wilt starten/installeren en kies dan Eigenschappen.
2. Op het tabblad Algemeen klik je op Blokkering opheffen en daarna op OK:
Afbeelding 3. Klik daarna met de rechter muisknop op het exe bestand en kies dan Als administrator uitvoeren.
8
rajj4444 schreef:Deze optie over het "blokkering" krijg ik niet ????
Dat kan. De knop Blokkering opheffen zie je alleen bij bestanden die op die manier geblokkeerd zijn. Blijkbaar helpt mijn oplossing jou niet.
Misschien weet Maxstar nog een andere oplossing voor je.
9
porrelaar schreef:
rajj4444 schreef:Deze optie over het "blokkering" krijg ik niet ????
Dat kan. De knop Blokkering opheffen zie je alleen bij bestanden die op die manier geblokkeerd zijn. Blijkbaar helpt mijn oplossing jou niet.
Misschien weet Maxstar nog een andere oplossing voor je.
oke thnx,ik hoop het.
10
Hallo,

Laten we eens verder kijken, voer daarvoor FRST eens uit.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
14
Hallo Maxstar
Ik ben de laptop opnieuw aan het intalleren,ik laat je in volgend berjcht weten of er dan iets is veranderd.
Ijg bedankt tot nu toe voor je moeite.
Tot nader bericht
Maxstar schreef:Hallo,

Dit ziet er allemaal keurig uit in ieder geval, maar in het eerdere bericht gaf je aan niet de melding te krijgen waarvan Porrelaar de screenshot had gepost.
Maak van jouw melding eens een screenshot en plaats deze even in het volgende bericht.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”