Plaats reactie
1
Een goede middag, heb hulp nodig :pray:

Kreeg ineens een blauw scherm met error: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA (NTFS.sys)

Na het restarten: kreeg ik de melding: Oops, something went wrong. This service isn't avalaible right now, please try again.
Vervolgens kon ik op next klikken en diende ik in te loggen met mijn hotmail account wachtwoord?? Eenmaal binnen moest ik kiezen waar ik mijn bestanden wil opslaan. Next, dan pas kwam het bureaublad tevoorschijn. Alle instellingen, apps, docu's op bureablad kwijt, screensaver...Heel ander profiel. Ik kreeg nl. ook een popup met de melding: you've been signed in with a temporary profile.....Ik heb mijn bureablad vevrolgens weer aangepast naar mijn wens maar na elke restart begint het weer van voor af aan.

Ik heb wat gegoogled naar oplossingen en kwam op deze site terecht: http://www.online-tech-tips.com/compute ... rea-error/" onclick="window.open(this.href);return false;

Methode 1 en 2 al uitgevoerd, maar het helpt niet.

Ik heb ook system restore uitgevoerd, met als resultaat dat het niet is gelukt.

AUB heel graag hulp hierbij.

Alvast bedankt!

Adisa
2
Hoi Adisa,

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!!Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware
Groetjes Dasle
3
Hai Dasie, Dankjewel voor je hulp!

Heb Speccy uitgevoerd...Link is: http://speccy.piriform.com/results/VQpu ... 6wWJPPBwax

Inmiddels nog een andere bluescreen error, nl:memory_management....

En nog steeds kan ik mijn eigen profiel niet in....Bij elke opstart moet ik bijvoorbeeld: Mozilla Firefox opnieuw downloaden, inloggen om bij mijn bladwijzers te komen, bureablad leeg, downloadmap leeg....
4
AdFundum schreef:Heel ander profiel. Ik kreeg nl. ook een popup met de melding: you've been signed in with a temporary profile.
Alvast bedankt!

Adisa
Laat mij eens naar je profielenlijst kijken.

Open een Opdrachtregel met Administratorrechten.

Typ: reg query "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList" /s > %userprofile%\desktop\profiel.txt & start notepad %userprofile%\desktop\profiel.txt

Post het log als bijlage in je reactie.
Afbeelding
6
Stap 1:
Maak een backup v/h register.
  1. klik op de knop Start, typ regedit in het vak Zoeken & ENTER.‌ Typ het wachtwoord of een bevestiging als hierom wordt gevraagd.
  2. Klik linksboven in de menubalk op bestand & vervolgens op exporteren.
  3. Kies bovenin het scherm bij "Opslaan in" de plek waar je uw backup van het register wilt opslaan.
  4. Let erop dat je links beneden bij exportbereik "alles" selecteert.
    Geef het bestand een naam, bijvoorbeeld registerbackup.reg. Afbeelding
  5. Bij "opslaan als" selecteert je Registerbestanden (*.reg)
  6. Klik tenslotte op opslaan.

Stap 2:
Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:
On Error Resume Next

Set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")
WshShell.RegDelete "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList\S-1-5-21-4027329485-832774893-2814789513-1001\Sid"

Message = "Het tijdelijk profiel in het register is nu verwijderd."

X = MsgBox(Message, vbInformation, "Tijdelijk profiel verwijderen uit het register!")

Set WshShell = Nothing

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:delprofile.vbs.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan.
Rechtsklik → delprofile.vbsOpenen


Stap 3:
Download Afbeelding BootSafe van Foolish IT naar het bureaublad.
  • Pak het bestand met de naam BootSafe.zip uit in een nieuwe map.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op BootSafe.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Standaard staat de optie Safe Mode geselecteerd, voor de veilige modus met internetverbinding selecteer je de optie Safe Mode with Networking.
  • Klik nu op de knop Restart Windows om het systeem opnieuw op te starten in de veilige modus.
  • Er verschijnt nu nog een klein venster om het herstart te bevestigen, klik hier op Ja om daadwerkelijk te herstarten.
Afbeelding
Stap 4:
Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code:
@ECHO OFF
IF EXIST %userprofile%\desktop\dellogfiles.txt DEL %userprofile%\desktop\dellogfiles.txt
ECHO Verwijderen van tijdelijke profielmap %date% %time% >>%userprofile%\desktop\dellogfiles.txt
FOR %%I in (
C:\Users\TEMP.DESKTOP-VCROOK6.017
) DO (
IF EXIST %%I (
RD /Q %%I
IF EXIST %%I (
ECHO %%I niet verwijderd>>%userprofile%\desktop\dellogfiles.txt
) ELSE (
ECHO %%I succesvol verwijderd>>%userprofile%\desktop\dellogfiles.txt)
) ELSE (
ECHO %%I niet gevonden>>%userprofile%\desktop\dellogfiles.txt))
START NOTEPAD.EXE %userprofile%\desktop\dellogfiles.txt

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:delfolder.bat.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan.
Rechtsklik delfolder.batAls administrator uitvoeren


Stap 5:
Download of Update Afbeelding Ccleaner


Start CCleaner op.
  • Voer Ccleaner uit en klik in de linkse kolom op Opties
  • Selecteer het tabblad Geavanceerd
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de prullenbak die ouder zijn dan 24 uur
  • Selecteer het tabblad Instellingen
  • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
  • Klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
Herstart je systeem.
Laatst gewijzigd door dorado op 31 mei 2016 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
7
Hai Dorado, Heb alle stappen uitgevoerd behalve het systeem restarten. Ik kon nl. de aangemaakte ' delprofile.vbs.' niet als adminstartor uitvoeren, want die optie ws er niet. ' delfolder.bat ' kon ik wel als adminstrator uitvoeren, zie logfile...


Zal ik alsnog herstarten?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
AdFundum schreef:Hai Dorado. Ik kon nl. de aangemaakte ' delprofile.vbs.' niet als adminstartor uitvoeren, want die optie ws er niet. '
Als je rechtsklikt, zie je Openen. Voer dat uit.
Je bent btw iets te vroeg te werk gegaan, want mijn instructie was inmiddels aangepast ;)

Ik zie ook dat C:\Users\TEMP.DESKTOP-VCROOK6.017 niet verwijderd is. Probeer dit in veilige modus te doen.
Laatst gewijzigd door dorado op 31 mei 2016 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
9
Ik heb de ccleaner gedownload en de taken uitgevoerd. Heb daarna in veilige modus opgestart om de delfolder.bat als administartot uit te voeren maar kan de veilige modus niet in. krijg de melding: you'll need a new app to open this ms-get-started. vevrolgens een zwarts scherm. Via ctrl+alt+del kon ik opnieuw opstarten. :'(
Om weer van voor af aan te beginnen. Alles logs/bestanden op bureablad (wederom) weg (die heb ik voor de zekerheid ervoor gekopieerd naar mijn D: schijf
10
Sorry, maar je hebt e.e.a. niet helemaal goed begrepen.
Stap 2 (het (Visual Basic) vbs script kan in normale modus, maar stap 4 de batchfile was niet helemaal gelukt (zie je log). Vandaar dat ik adviseerde in veilige modus op te starten.
Laatst gewijzigd door dorado op 31 mei 2016 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
13
AdFundum schreef:Hoe dan ook kom ik de veilige modus niet in...
Combineer [windowstoets & r] → typ: msconfig → tabblad Computer Opstarten.
Je kunt hier ook Veilige modus aanvinken.
Afbeelding
14
Erg grustrerend maar ook via deze weg krijg ik de melding: you'll need a new app to open this ms-get-started. Waarna het scherm op zwart gaat...
15
Download Afbeelding BootSafe van Foolish IT naar het bureaublad.
  • Pak het bestand met de naam BootSafe.zip uit in een nieuwe map.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op BootSafe.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Standaard staat de optie Safe Mode geselecteerd, voor de veilige modus met internetverbinding selecteer je de optie Safe Mode with Networking.
  • Klik nu op de knop Restart Windows om het systeem opnieuw op te starten in de veilige modus.
  • Er verschijnt nu nog een klein venster om het herstart te bevestigen, klik hier op Ja om daadwerkelijk te herstarten.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”