Plaats reactie
1
Hallo, Beste allemaal


Mijn start knop reageert ook niet meer. Ik heb inmiddels alle akties uitgevoerd zoals hierboven omschreven.
Er is nog een mogelijkheid en dat is om een Batchbestand te maken en dit te kopieeren naar het kladblok, maar ik kan niet naar het kladblok omdat de startknop het niet doet.
Hoe nu verder??


Vr, gr Wil
2
Ik heb het onderstaande bericht onder het onderwerp "Startknop" werkt niet meer geplaatst. Ik weet niet of jullie het dan nog kunnen lezen van daar dat ik een nieuw onderwerp heb aangemaakt


Hallo, Beste allemaal


Mijn start knop reageert ook niet meer. Ik heb inmiddels alle akties uitgevoerd zoals hierboven omschreven.
Er is nog een mogelijkheid en dat is om een Batchbestand te maken en dit te kopieeren naar het kladblok, maar ik kan niet naar het kladblok omdat de startknop het niet doet.
Hoe nu verder??


Vr, gr Wil
3
@ Wilrob,

Om u beter te kunnen helpen is voor u een eigen topic aangemaakt en uw berichten zijn samengevoegd.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
wilrob schreef:Er is nog een mogelijkheid en dat is om een Batchbestand te maken en dit te kopieeren naar het kladblok, maar ik kan niet naar het kladblok omdat de startknop het niet doet.
Probeer het volgende: via de Verkenner (toetscombinatie Win+E) kladblok opstarten ☞ C:\Windows\System32\notepad.exe
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Hallo,

Ik heb een Batchbestand gemaakt,deze info verkregen via Windows 10 Help. Dit zou het laatste redmiddel zijn voor het weer functioneren van de startknop, helaas de startknop laat het afweten.
En nu!!

Vr.gr.Wil
6
wilrob schreef:Er is nog een mogelijkheid en dat is om een Batchbestand te maken en dit te kopieeren naar het kladblok, maar ik kan niet naar het kladblok omdat de startknop het niet doet.

Open de Verkenner middels toetscombinatie Win Afbeelding + E.
Ga in de Verkenner naar >> C:\Windows\System32\notepad.exe
Dubbelklik erop.

OF open Kladblok via Uitvoeren middels toetscombinatie Win Afbeelding + R.
Bij Openen type notepad in en vervolgens OK.

Nog een ander optie is: de batch aanmaken op een andere PC en via b.v. een USB-stick overzetten en vandaar uitvoeren.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest. Maar het Batchbestand heb ik gemaakt en op mijn bureaublad geplaatst. Als ik hierop dubbel klik zou mijn startknop weer moeten functioneren, volgens Windows Help.
Helaas heeft dit bestandje niet geholpen en weigert de startknop nog steeds.

vr. gr. Wil
8
Uw vraag was zeker onduidelijk geweest.
Wat is de extensie van het batch bestand ?

Kijk even of deze link u verder kan helpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
Met de link die jij mij nu aanraadt dat is dat gene waar ik mee aan de slag ben geweest, hier kom ik niet verder mee.

vr. gr Wil
10
Ik neem aan dat u ook de andere stappen heeft geprobeerd ?
Ik bedoel niet alléén de optie het oplossen met een batchbestand.
Dan weet ik ook niet meer . . . . , wellicht komen er nog andere opties van andere leden :pray:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
Ik heb alle stappen uitgevoerd, rest nog het laatste gedeelte, en dat is:

Windows 10 opnieuw installeren, maar daar brand ik liever mijn vingers niet aan.

Jij moet niet treurig zijn er komt wel een oplossing, van dese of gene.

Voor nu bedankt!!

Vr.gr Wil
12
U ben niet de enige met dat probleem.
Kijk even hier rond, er zijn een aantal vragen die opgelost zijn.
Wellicht kunt u die tips gebruiken :pray:
Laat maar weten ;D
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
13
Ik ben voorlopig wel even zoet om al die tips door te lezen, Het is wel een diep triest gebeuren met die startknop.
Uiteraard meld ik jullie als mij iets gelukt zou zijn..... maar ik vrees met grote vreese

Nu je niet meer bij die apps kan komen zijn er andere manieren om programma's op te starten??

Toch een fijne zondag gewenst.

vr.gr. Wil
14
wilrob schreef:Ik ben voorlopig wel even zoet om al die tips door te lezen, Het is wel een diep triest gebeuren met die startknop.
Uiteraard meld ik jullie als mij iets gelukt zou zijn..... maar ik vrees met grote vreese
Het is een bezigheid therapie voor een saaie grijze regenachtige dag :lol:
Dat is zeker fijn om te weten of het gelukt is :good:
wilrob schreef:Nu je niet meer bij die apps kan komen zijn er andere manieren om programma's op te starten??
Via de Verkenner naar Programma map ? (ik weet het niet, gebruik zelf géén Windows 10).
Insgelijks een fijne zondag :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
15
Hallo ,
Zo spontaan als die startknop verdwenen was, zo spontaan is hij weer terug gekomen. De schermindeling  wel anders, maar wat maakt dat uit, en her en der wat apps verdwenen ook geen probleem.

Vr, gr, Wil
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”