Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb een HP desktop nu zo`n klein jaar. Sinds twee weken krijg ik regelmatig een blauw scherm met de melding Bad pool header. Als ik op internet zoek, lees ik dat het misschien aan de virusscanner kan liggen. Ik gebruik Avira... Ik heb weinig kennis van computers, dus heb zelf nog weinig ondernomen.

Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?

Groetjes Agnes
2
Hallo,

Download Afbeelding BlueScreenView en installeer deze.
  • Na de installatie zal BlueScreenView starten.
  • Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
  • Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)
  • Sla het bestand op het bureaublad op. Open vervolgens dat bestand, en post de inhoud in je volgende post als bijlage.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo Maxstar,

alvast bedankt dat je me wilt helpen met dit probleem.

Ik heb de actie uitgevoerd en de inhoud van het bestand als bijlage toegevoegd.

Groetjes Agnes
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Dit bugcheck probleem met tcpip.sys wordt (mogelijk) veroorzaakt door draadloze drivers. Dus je moet je Wired Ethernet-, je draadloze Ethernet- en misschien een draadloze bluetooth stuurprogramma bijwerken als je die hebt.
Afbeelding
7
Hallo,

Het minidump bestand geeft aan dat mwac.sys wat een onderdeel is van Web Access Control van Malwarebytes Anti-Malware de oorzaak is.
Zorg ervoor dat je de licentie van MBAM premium bij de hand hebt, deze zal immers door MBAM-clean uit het register verwijderd worden.

1. Download mbam-clean naar het bureaublad en voer deze uit.
Er word gevraagd om de computer opnieuw te starten, sta dit toe. (belangrijk!!!)

2. Download MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Goedemorgen Maxstar,

Acties uitgevoerd. Is het probleem dan nu verholpen?

Bedankt in ieder geval voor je hulp.

Groetjes Agnes
10
Hallo Maxstar,

Nee al een tijdje geen blauw scherm meer gehad...

Ff afwachten dus, of het probleem nu verholpen is...

groetjes Agnes
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”