Plaats reactie
16
@ joodemyr,
joodemyr schreef:VRAAG IS HIER:
zijn dit 2 aparte uit te voeren opdrachten: "reg delete HKCR...." en "netcfg...."
Even inbreken ;D
Klopt onderstaande zijn twee aparte uit te voeren opdrachten

Code: Selecteer alles

reg delete HKCR\CLSID\{988248f3-a1ad-49bf-9170-676cbbc36ba3} /va /f

Code: Selecteer alles

netcfg -v -u dni_dne
Na het uitvoeren van bovenstaande commando's herstart de computer en controleer de Wi-Fi instellingen
A note for those who are running the older versions of Cisco VPN client or SonicWall Global VPN client: First uninstall them before upgrading your PC to Windows 10.
Indien u een Cisco VPN client of andere VPN client gebruikt, dient u eerst de VPN software verwijderen vóórdat u van Windows 8 naar Windows 10 gaat upgraden.

Voor meer informatie lees How to fix no Wi-Fi available issue after Windows 10 upgrade EN How to Fix WiFi Missing or Not Working in Windows 10 eens goed door.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
17
Dit is toch apart gedaan... waarom nu weer het resultaat staat zelfs in de printscreen van een recent posting...

Wat er precies aan de hand is weet ik ook niet. Dit zijn erg lastige problemen "op aftand" is mijn ervaring. Terwijl je een bericht als deze schrijft kun je lokaal al veel meer dingen doen... maar dat kan uiteraard niet.. Afbeelding
18
Beste allemaal,

Ik begrijp dat deze problematiek genoeg ernstig van aard is zodat jullie hulp moeilijk is.
Dus sowieso bedankt al allemaal.
Ik heb in eerste instantie een mail gestuurd naar MS community; of daar veel uitkomt weet ik niet.

groeten,
joodemyr
19
@ joodemyr,
iEscape schreef: Na het uitvoeren van bovenstaande commando's herstart de computer en controleer de Wi-Fi instellingen
A note for those who are running the older versions of Cisco VPN client or SonicWall Global VPN client: First uninstall them before upgrading your PC to Windows 10.
Indien u een Cisco VPN client of andere VPN client gebruikt, dient u eerst de VPN software verwijderen vóórdat u van Windows 8 naar Windows 10 gaat upgraden.

Voor meer informatie lees How to fix no Wi-Fi available issue after Windows 10 upgrade EN How to Fix WiFi Missing or Not Working in Windows 10 eens goed door.
Heeft u de vermelde links al gelezen ?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
20
Die 1e link en het 1e deel vd 2e link heft ie al gedaan, zie ook de printscreen die ik nog een keer aangehaald heb.
de 2e tip van de 2e lin... weet ik niet.. heb je die al gedaan?


How to Fix WiFi Missing or Not Working in Windows 10
Dat begint bij:
Second Tips

Get access to Settings App....
Lees ook de "comment" onderaan eens door, vaak staan daar ook nog tips bij (heb het deze keer niet nagelopen, ga slapen...) Truste..
21
Beste iEscape,

alvast sorry voor mogelijks hernieuwde mededelingen.
Het enige wat ik uit de twee links kon opmaken (hopelijk juist) is:

1e opdracht in de eerste was
reg delete HKCRCLSID{988248f3-a1ad-49bf-9170-676cbbc36ba3} /va /f
+ ENTER
Evenzo in de tweede link
reg delete HKCRCLSID{988248f3-a1ad-49bf-9170-676cbbc36ba3} /va /f
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2e opdracht in de eerste was
netcfg -v -u dni_dne
+ ENTER
Evenzo in de tweede link
netcfg -v -u dni_dne
----------------------------------------
Heb deze dus uitgevoerd; zie hieronder Afbeelding Heb via “uitvoeren” / regedit / zoeken, het register naar beide commando’s doorzocht;
Melding “Register doorzocht en voltooid” - dus niets gevonden.
----------------------------------------
Betreffende uw mededeling: A note for those who are running the older versions of Cisco VPN client or SonicWall Global VPN client: First uninstall them before upgrading your PC to Windows 10,... ik weet niet wat ik hier mee aan moet; weet niet hoe te zoeken of vast te stellen enz...
Kan alleen mededelen dat in normale modus mijn internet perfect werkt.

Laat maar weten als ikzelf hier lokaal beter een dienst zoek die mijn computer kan in orde brengen.
Ik heb daar alle begrip voor, hoor!

groet, joodemyr
22
Aan Andre@home en liefst door te sturen naar iEscape,

deze laatste melding van u 15 feb, 2016 01:18:36 - het is hier bij mij nu 0:36u.

de 2e tip van de 2e lin... heb ik nog niet gedaan !!
Morgen nogal druk, maar ik laat zeker nog iets weten. Slaapwel.

groet, joodemyr
23
Hallo,

Ik heb even op verschillende systemen met Windows wat testjes gedaan, en blijkbaar maakt Windows 10 dus standaard geen verbinding met WiFi in de veilige modus met netwerkmogelijkheden.
Bij het inlogscherm zie je dan ook het netwerkicoon met een rood kruis, wanneer je dus in de veilige modus via WiFi toegang wilt tot het internet zal je handmatig verbinding moeten maken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
24
Dag Maxtar,
even door drukte niet snel kunnen reageren. Maar nu volgende:
heb na wat zoekwerk op internet een Nederlandstalige helpdesk Microsoft Windows gevonden.
Vraag aan hen herhaald en deel hun antwoord hier graag aan jullie ook mee: volgens contactpersoon
:eek: onder windows 10 kan je wel naar veilige modus en veilige modus met netwerkmogelijkheden, maar enkel als je een bedrade verbinding hebt :eek:

groeten,
joodemyr

p.s.: ik zal alweer effe beroep op jullie moeten doen maar dan voor Skype en dus met nieuw bericht. Toch bedankt voor jullie moeite. Goed weekend.
25
Ik ben in ieder geval in geslaagd om in veilig modus op internet te gaan.
Moet nog bekijken hoe het voor iedereen kan.
Een ding moet je wel opletten: Windows Edge is een ezel.
Maar chrome niet.

Je ziet op achtergrond zwart is en dat is in principe veilig modus tenzij ik vals speelt.
Afbeelding
26
Hallo gycomp,
dat lijkt een mooi vooruitzicht, voor wie er soms gebruik van wil/moet maken.
...Als het voor iedereen kan, onder welke rubriek zullen we dat dan kunnen lezen?

groeten en jammer genoeg een regenweekend; maak er maar binnen iets fijns van.
joodemyr
27
beste gycomp,
Het is geleden van 4 maart 2016 dat ik in verband met mijn probleem "VEILIGE MODUS MET NETWERKMOGELIJKHEDEN" - onder Windows 10 - nog iets schreef/melde.
Mijn zoekwerk naar het waarom dat het maar niet lukte, terwijl het onder 8.1 wel probleemloos kon bleef me maar boeien.
Lees hieronder wat ik, per stom toeval, als oplossing vond, al blijft de vraag: "is dat nu alleen bij mij van toepassing?"

DUS, BIJ WINDOWS 10, toch naar "VEILIGE MODUS MET NETWERKMOGELIJKHEDEN"
Ik probeer te verduidelijken: Stapsgewijs volgende:
1. Windowsknop / instellingen / bijwerken en beveiliging (herstel) / systeemherstel / opnieuw opstarten / problemen oplossen / geavanceerde opties / opstartinstellingen / opnieuw opstarten zie foto foto [11] Afbeelding 2. Kiezen voor …met netwerkmogelijkheden
3. Ik krijg opnieuw het inlogscherm (groter zoals in veilige modus)
a.HET VERSCHIL TEGENOVER BIJ 8.1: daar gaf ik wachtwoord, zie foto [21]Afbeelding, deed enter en kwam in scherm met in alle hoeken ‘Veilige modus’; kon dan op internet (opmerking: of ik één of meerdere app kon openen weet ik niet – nooit geprobeerd – moest enkel op internet kunnen)
b.Bij windows 10… zelfde werkwijze… gaf ik wachtwoord zie foto [21], deed enter en kwam in scherm met in alle hoeken ‘Veilige modus’; zie zelfde foto [21] – ik kon dan onmogelijk op internet zie foto [31]Afbeelding – zie ook melding op blauwe achtergrond

NU PER STOM TOEVAL:
Gemakkelijkshalve: van 1. tot en met 3. zelfde werkwijze. - Nu het verschil vanaf 3.b, met andere woorden Bij windows 10… ANDERE werkwijze…:
A. vooraf aan het ingeven van het wachtwoord, klik ik onderaan rechts op ‘internet-pictogram’ en activeer zie foto [41][/color]Afbeelding en krijg melding ‘verbinding maken met internet’ – ik kies daarvoor – bovenaan: kies nogmaals voor ‘verbinding maken’ zie foto [51]Afbeelding – krijg melding “er is op dit moment geen verbinding met internet mogelijk. Probeer het nog een keer. SLUITEN!”. Zie foto [61]Afbeelding - Ik sluit en wat verschijnt er: “VERBONDEN” zie foto [71].Afbeelding B. Ik geef pas nu mijn wachtwoord in, het wordt aanvaard en ik heb Internet.
C. BIJKOMENDE OPMERKING: geen enkele Windows-app kan worden opgestart, maar ik heb internet.

Alleen bijkomende vraag: Ik weet niet of ik nu nog het risico moet nemen om te kiezen voor “windows 10 vernieuwen”

groeten, Joodemyr
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”