Plaats reactie
1
Beste PCwebplus,

Ik zit al een tijdje op Windows 10 en ik wil graag terug naar Windows 8.1, alleen kan ik de optie 'terug naar windows 8.1' niet meer gebruiken.
Weten jullie of er een andere manier is om terug te gaan? En zou ik daarbij mijn oude Win 8.1 key kunnen gebruiken?

Ik hoor graag van jullie! :)

Daani
2
Hallo,

Dan is een schone installatie (zelf installeren) de enige optie vermoed ik en ja de key zal werken als het goed is.

Waarom wil je eigenlijk terug naar 8.1?
3
Beste,

Mijn pc doet rare dingen, als ik mijn map op bureaublad wil zetten loopt pc vast en krijg ik wit beeld en refresht het beeld.
+ Gamen ging sneller op windows 8!

Met vriendelijke groeten,
Daani
4
Is het dus mogelijk om mijn oude Windows 8.1 key te gebruiken?
Zo ja, kunt u mij een stappenplan sturen hoe ik pc dan kan resetten.

Mvg,
Daani
5
Hallo,

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Mijn pc doet rare dingen
Wees iets duidelijker hierin.
als ik mijn map op bureaublad wil zetten loopt pc vast en krijg ik wit beeld en refresht het beeld
Gaat het om een map die je verplaatst of opnieuw aanmaakt? Zijn de drivers up-to-date?
+ Gamen ging sneller op windows 8!
Welke games? Ook hier geldt, zijn de drivers up-to-date?
6
Halo,

Drivers zijn up-to-date, ik wil gewoon een bestaand mapje op mijn bureaublad zetten en dan crasht mijn bureaublad.
Ook heb ik een prettigere ervaring met win 8.1

Games:
-gta
-rust
-black ops

Mvg,
Daani142
7
Hallo,

Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad.

Installeer CCleaner en start CCleaner op.
  • Klik in de linker kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linker kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.
Herstart de computer en kijk of het beter gaat.
8
Hallo,

Ik heb CCleaner al een tijdje op mijn pc, maar het helpt niet.
Ik wil het liefst terug naar win8.1 dat vond ik veel fijner.

Mvg,
Daani
9
Probeer het eens via Windowskey + I > Herstel > Terug naar de vorige versie.

Anders wordt het een clean install ben ik bang,
10
Hallo,

Heb je van Windows 8 wel een installatieschijf in je bezit? Zo ja dan kan je hiermee een schone installatie uitvoeren, zie de onderstaande link voor meer informatie.
http://www.eightforums.com/tutorials/22 ... s-8-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uiteraard wel eerst een back-up maken van alle belangrijke bestanden, deze zullen immers allemaal verloren gaan bij een dergelijke downgrade naar Windows 8.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Beste Maxster,

Ik dacht al zoiets :TooFunny:, maar is het mogelijk dat ik mijn oude windows key gebruik? + moet ik op die fromat plaatje klikken?

mvg,
Daani
15
Hallo,

Het was in ieder geval wel toepasselijk op 11-11 :D
Maar je kan inderdaad gewoon de licentie van Windows 8 hergebruiken, de upgrade van Windows 10 heeft namelijk geen eigen licentiecode maar een generieke.
Tijdens de installatie kan je de schijf waarop je Windows opnieuw wilt installeren inderdaad formatteren en geheel opnieuw indelen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”