Plaats reactie
31
Bijgaand hde fscdetails.

Als ik checkdisk.bat uitvoer krijg ik PC wordt beschermd. Windows SmartScreen voorkomt dat onbekende app is gestart. uitvoeren kan een risico voor uw pc vormen. kan niet uitvoeren.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
32
Hoi,

Geeft niet, dit had ik nodig.

Er zijn een aantal dingen gerepareerd maar ondervind je momenteel nog problemen met de netwerkverbinding?
34
Hallo,

Dat is goed, doe dit nog wel even.
Download Afbeelding SecurityCheck naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "SecurityCheck.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Indien je van de virusscanner of ander beveiligingspakket melding krijgt dat "DIG.EXE" verbinding met het internet wilt maken sta dit dan toe.
  • Als de scan gereed is plaats dan de inhoud van logbestand in het volgende bericht (niet als bijlage).
35
Na na downloaden krijg ik met r muis op Security nCheck.exe dat download onveilig is, komt geen mogelijkheid als administrator uitvoeren.
36
Hallo,

Vanaf welke browser download je het? Kun je eens een screenshot maken van de melding?
Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
37
Gebruik Windows10 Edge browser.

Kan geen Creenshot maken, PrintScreen e.d. doet niets. Als ik naar SecuritCheck.exe ga en met de rechter muisknop aanklik verschijn er alleen rapporteren dat deze download onveilig. Kan dit dan melden bij Microsoft.
38
Hallo,

Heb je geen andere brower om het te proberen?
Printscreen werkt wel, maar je moet hem plakken in Paint zoals staat vermeld.
Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
Indien je géén andere browser hebt, download het eens vanaf een andere computer en zet het op een USB.
39
Results of screen317's Security Check version 1.010 --- 10/01/15
x64 (UAC is enabled)
Internet Explorer 11
``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````
Windows Firewall Enabled!
Windows Defender
avast! Antivirus
Antivirus up to date!
`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````
Google Chrome (45.0.2454.101)
Google Chrome (46.0.2490.71)
````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````
Malwarebytes Anti-Malware mbamservice.exe
Malwarebytes Anti-Malware mbam.exe
Malwarebytes Anti-Malware mbamscheduler.exe
AVAST Software Avast AvastSvc.exe
AVAST Software Avast AvastUI.exe
`````````````````System Health check`````````````````
Total Fragmentation on Drive C: %
````````````````````End of Log``````````````````````
44
Het probleem doet zich nu constant voor. Als de PC is aangezet kan ik internetten maar als ik hem een tijdje niet gebruik maar aan laat staan krijg ik iedere keer de melding. Kan dan wel alle internet sites bereiken via Google. Zou het aan Edge kunnen liggen?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”