Plaats reactie
1
goedemorgen
mijn vraag:ik heb op mijn pc win 10 op c:/ .
nou wil ik , windows 7 op een geformateerde schijf installeren op .F:/
ik heb geen win old meer .kan dat.?
ik heb een legale versie win 7.
dan kan ik flight simulator x weer installeren wat in win 10 niet lukt.
vr gr hela36
2
Hoi,

Werkt compability modus ook niet in Windows 10?

Als je in het bezit bent van een installatie schijf kun je tijdens de setup kiezen op welke partitie je Windows 7 wilt installeren (misschien handig om je Windows 10 partitie een duidelijke naam te geven). :-)
dan kan ik flight simulator x weer installeren wat in win 10 niet lukt.
Wat voor melding krijg je?
Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
3
hoi
samen gevat. flightsimulator werk niet op c: met win 10 .verder alles ok.
nu wil ik win7 op mijn d: schijf installeren .(flightsimulator werkte altijd prima.).
als ik de installatie schijf activeer , heb ik dan de keus op welke schijf win 7 wordt geinstaleerd?
ik ben bang dat mijn windows 10 wordt overschreven .
als een en ander lukt kan ik dan flightsimulator op D:installeren?
gr hela36.
4
Hoi,

Als je de juiste partitie kiest kan dit inderdaad, ik weet niet of Windows 7 de partities duidelijk met letters weergeeft.
Werkt compability modus ook niet in Windows 10?
Wat voor melding krijg je?
Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
5
hoi
even ter informatie:min pc heeft geen aparte partities.
ik heb een c:schijf met win 10 , en een aparte, schijf e:voor back up.
en een aparte lege geformateerde d: schijf.
gr hela36
6
Hoi,

Als de D leeg is kun je daar Windows 7 op installeren, open schijfbeheer eens via uitvoeren:
Druk op de Winkey+R en vul in het Run venster het volgende in: diskmgmt.msc
Maak eens een screenshot van dit scherm.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
Had je verder de compability modus al geprobeerd om het programma te installeren (reeds eerder gevraagd).
7
hoi
bedankt voor de reacties
ik moet nog er achter zien te komen dat bij de installatie win 7,
de keus heb naar welke schijf .zodat niet mijn c: schijf wordt overschreven .
best eng.
vrvgr hela36
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”