Plaats reactie
46
Hallo Dropbox,

Ga ik doen. Excuses voor het nogmaals uitvoeren van de systeemscan ik hoopte juist jouw tijd wat te besparen. Ik ga vanaf nu exact doen wat jij zegt, je hebt er duidelijk verstand van! :dank:
48
Het nieuwe command haalt niets uit helaas. De downloadlink die je stuurt (de microsoft update catalog) geeft 2 bestanden. De ene heb ik gedownload maar bleek de 32 bits te zijn, maar de 64 bits kom ik niet bij... Er wordt een error weergegeven "de website heeft een fout geconstateerd". Waar kan ik hem nog meer downloaden? Ik vind wel wat sites maar die hebben allemaal een andere hoeveelheid MB's dan de microsoftsite die jij stuurde.
50
Wow alle hardware doet het in ieder geval nog!

Ik heb gedaan wat je zei, geinstalleerd en ik had voor even perfect werkend geluid! Bij apparaatbeheer is er nu ook ineens een categorie audio-invoer en -uitvoer.
Toen ik echter de computer opnieuw opstartte om nog even te controleren of het ook blijvend was deed hij het weer niet en is de RealTek Driver weer onzichtbaar geworden.
Maar alle hardware doet het dus in ieder geval! Wat kan er mis zijn dat de driver weer uitschakelt bij het opstarten?

We waren er bijna!
51
Hallo,

Kun je eens een screenshot maken van apparaatbeheer zoals de driver stond na de reboot?
Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
Waarom herstart je hem trouwens, je maakt het voor mij enkel lastiger nu om een oplossing te vinden!
52
Hallo dropbox,

Hier het screenshot. Het linker apparaatbeheer is mét verborgen items en rechts is zonder verborgen items.
Dit is wat ik krijg als ik op audio klik (schuifje voor volume komt ook in beeld). Die groene balkjes bewegen als ik geluid (youtube) aanzet.

http://www.imgdumper.nl/uploads9/56406a ... llatie.png" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zal de pc niet meer opnieuw opstarten maar gewoon laten staan.

Indien nodig kan ik de installatieprocedure nog eens opnieuw doen zodat we in de oorspronkelijke situatie komen. Ik laat het aan jou! :good:
53
Hallo,
Dit is wat ik krijg als ik op audio klik (schuifje voor volume komt ook in beeld). Die groene balkjes bewegen als ik geluid (youtube) aanzet.
Maar de vraag is, speelt hij nu WEL of GEEN geluid af?

Is dat verder met bijvoorbeeld een headset of externe boxen dat je het momenteel test?
55
Hallo,

Wanneer je de oortjes aansluit, wordt er dan meer in apparaatbeheer weergeven?

Is die driver daarnaast nog wel geïnstalleerd? (Kijk eens bij programma's en onderdelen).
56
Hallo Dropbox,

In de imgdumper de programma's en onderdelen van Realtek. Is inmiddels een nogal onoverzichtelijk gebeuren geworden.
Als ik oortjes inplug krijg ik de Realtek HD Audio Configuratie waar ik moet aanklikken dat ik oortjes inplug. Als ik dat bevestig komt daar goed geluid uit. In het apparaatbeheer is alles nog steeds hetzelfde als in de vorige screenshot; daar veranderd niets aan door het inpluggen van de oortjes.


http://www.imgdumper.nl/uploads9/564070 ... onderd.png" onclick="window.open(this.href);return false;
57
Hallo,
In de imgdumper de programma's en onderdelen van Realtek. Is inmiddels een nogal onoverzichtelijk gebeuren geworden.
Dat valt wel mee, maar dat even terzaken.
Als ik oortjes inplug krijg ik de Realtek HD Audio Configuratie waar ik moet aanklikken dat ik oortjes inplug. Als ik dat bevestig komt daar goed geluid uit.
Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
In het apparaatbeheer is alles nog steeds hetzelfde als in de vorige screenshot; daar veranderd niets aan door het inpluggen van de oortjes.
Ok.

Kun je daarnaast het volgende ook even doen?
Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
59
Goedemorgen,

Kun je de Realtek HD audio configuratie eens openen zonder dat er oortjes zijn aangesloten en hiervan een screenshot maken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”