Plaats reactie
16
Welke driver(s) mis ik dan? Of moet ik al die drivers installeren? En moet ik dan eerst de oude drivers verwijderen voor ik ze installeer? Ik ben daar niet zo handig mee. Ik heb namelijk al eerder geprobeerd de audiodriver te installeren maar dat hielp toen niet, misschien dat ik dat niet goed heb gedaan. Is het verder geen probleem dat de X555LA niet mijn systeem is? Ik heb een R556LA. Misschien wat pietluttige vragen maar nu het systeem helemaal schoon is geinstalleerd misschien goed dit grondig aan te pakken. Bedankt voor jullie hulp, jullie zijn toppers! :dank:
17
Goedemorgen,

Upload de onderstaande bestanden even naar http://www.filedropper.com" onclick="window.open(this.href);return false;, dan kunnen we even naar de exacte oorzaak van de BSOD kijken.

C:\Windows\Minidump\101115-21953-01.dmp
C:\Windows\Minidump\101115-19562-01.dmp
C:\Windows\Minidump\101115-22125-01.dmp

Plaats hier dan de downloadlink van File Dropper.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
18
Hallo allen,

Ik heb mijn laptop uiteindelijk maar laten repareren door ASUS. Hij was dan wel een tijdje kwijt maar dan had ik hem tenminste helemaal werken terug. Nu heb ik hem echter terug ontvangen en wat denk je? Nog steeds geen geluid, helemaal waardeloos! De BSOD's bleken achteraf te komen door hardware-defecten. Durven jullie nog een keer te helpen met het maken van het geluid? Anders dan moet de laptop wééér teruggestuurd worden..

Hier mijn speccy om duidelijkheid te geven:
http://speccy.piriform.com/results/zchy ... wVxHo5agPj" onclick="window.open(this.href);return false;


Alvast hartelijk bedankt!
20
Bij apparaatbeheer staat 'besturing voor geluid, video en spelletjes' op verborgen. Als ik die weergeef zegt hij dat alle drivers correct zijn geïnstalleerd. Bij mijn weten is er in apparaatbeheer altijd nog een categorie die met geluid te maken heeft, maar die zie ik überhaupt niet staan, ook niet verborgen.
22
Hoe gaan we daar achter komen? Moet het een aparte geluidskaart zijn of zit deze bij het moederboard in?
Bij systeemapparaten staan ook 2 drivers die met audio te maken hebben: ze heten allebei 'high definition audio-besturing', maar één is er zichtbaar en de andere is verborgen. Heeft het daar misschien iets mee te maken?
23
Ik heb nogmaals geprobeerd de drivers van de ASUS supportsite te downloaden maar ook dit helpt niet. Zijn er nog mogelijkheden over? Ik ben bang dat hij anders weer terug kan..
24
daguil schreef:Hoe gaan we daar achter komen? Moet het een aparte geluidskaart zijn of zit deze bij het moederboard in?
Bij systeemapparaten staan ook 2 drivers die met audio te maken hebben: ze heten allebei 'high definition audio-besturing', maar één is er zichtbaar en de andere is verborgen. Heeft het daar misschien iets mee te maken?
Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
25
Dank voor de reactie:

Ik heb ondertussen nog een keer wat met de drivers geprobeerd en de speccy is daardoor nog wel enigszins veranderd, dus nogmaals een nieuwe speccy en een screenshot van de melding en het apparaatbeheer. Is dit wat je bedoelde qua screenshot?

Speccy:
http://speccy.piriform.com/results/llIm ... peMjSzV2g5" onclick="window.open(this.href);return false;

Screenshot:
http://www.imgdumper.nl/uploads9/563f7b ... enshot.png" onclick="window.open(this.href);return false;
27
Op welke manier installeer ik die op de juiste manier? Misschien doe ik dat elke keer wel fout...
De link werkt overigens niet, ik krijg een 403 (forbidden).

Bedankt, ik ben benieuwd of het gaat werken!
29
Ik krijg bij de installatie de melding: "deze computer voldoet niet aan de minimale vereisten voor de installatie van de software". Ik heb installatie gewoon geprobeerd door het bestand te downloaden en via setup.exe uit te voeren. Kunnen we hier nog iets mee?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”