Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Als ik windows 10 ga installeren, behoud ik dan mijn nu op windows 7 bestaande mappen en bestanden?
Hoe zit het met windows live mail? blijft dit ook gewoon zo als het is?

Ben eigenlijk nog wat huiverig om windows 10 te installeren.

Groet,
Huib.
Weer of geen weer, het is altijd Brandweer
2
Ben blij dat jij de vraag stelt Huib. Ik heb net sinds 2 weken een nieuw lappie. Dat W8 is een groot drama, maar ik wil geen enkel risico nemen. Mijn lappie draait weer dus ik ben wat dat betreft weer gered
4
[quote="iEscape"]@ Huib,

Wellicht biedt deze link informatie met betrekking tot uw vraag.

Hoi iEscape,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb alles eens rustig doorgelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik Windows10 maar laat voor wat het is.
Het is zo te lezen een uurtje of wat werk om de zaak goed draaiende te krijgen en om alle mappen/bestanden te behouden.

Deze computer draait nu lekker, dus ga geen risico nemen.

In ieder geval bedankt!!

Groet,
Huib.
Weer of geen weer, het is altijd Brandweer
5
rudidev schreef:Ben blij dat jij de vraag stelt Huib. Ik heb net sinds 2 weken een nieuw lappie. Dat W8 is een groot drama, maar ik wil geen enkel risico nemen. Mijn lappie draait weer dus ik ben wat dat betreft weer gered
Hoi Rudi,

In jou geval had ik iets langer gewacht met het kopen van een nieuwe laptop.
Dat had je direct windows 10 er op gehad.
Ga eens met de verkoper praten, misschien dat hun nog wat kunnen betekenen voor jou, als jou lappie maar 2 weken jong is.

Groetjes Huib. ;)
Weer of geen weer, het is altijd Brandweer
8
falstring schreef:> Dat W8 is een groot drama < zet er classic shell op, je eigen programma's, negeer alle apps en je hebt een snel en stabiel systeem.
classic shell: http://www.classicshell.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat heeft dat te maken met Windows 10?
10
Nou ik denk dat falstring er vooral op doelt dat je Windows 8 net zo flexibel kan maken als Windows 7 en nu ook Windows 10.
Het ontbrekende startmenu in Windows 8 wat toch voor velen een groot gemis, het (standaard) startmenu van Windows 8.1 was natuurlijk ook niet alles.

Met Classic Shell heb je eigenlijk gewoon weer een klassieke Windows zoals menig gebruiker het gewend was. Met dit programma kan je ook direct het startscherm met de apps in Windows 8 skippen.
Windows 8 Classic Shell - Start menu installeren - http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 274&t=8067" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
rudidev schreef:Dat W8 is een groot drama, maar ik wil geen enkel risico nemen.
falstring schreef:> Dat W8 is een groot drama < zet er classic shell op, je eigen programma's, negeer alle apps en je hebt een snel en stabiel systeem.
Dropbox schreef:Wat heeft dat te maken met Windows 10?
falstring geeft rudidev een tip ;D
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
Ik ken Rudi een beetje en heeft qua werk iets sneller dan wij een nieuwe laptop nodig.
Dus de computerboer zal denk ik niet moeilijk doen ;)
Weer of geen weer, het is altijd Brandweer
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”