Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Ga jij updaten/upgraden naar Windows 10?

Ja.
9 (60%)
Nee.
3 (20%)
Ik weet het nog niet.
3 (20%)
Windows 10?
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 15

freggel1
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: avast
Contacteer:

Re: Ga jij updaten/upgraden naar Windows 10?

do 30 jul, 2015 23:44:34

Kijk hier wordt je vrolijk van!

Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

za 01 aug, 2015 10:59:13

Bedankt Freggel1, inmiddels heb ik weer twee artikelen online gezet...

Windows 8.1 upgraden naar Windows 10 - viewtopic.php?f=370&t=18375
Windows 10 installeren met de Media Creation Tool - viewtopic.php?f=370&t=18376
Met vriendelijke groet,

Maxstar

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

cormar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

do 06 aug, 2015 18:52:28

hi , heb eergisteren de upgrade gedaan. vandaag weer teruggezet naar windows 7 ultimate. reden : in 48 uur is de pc 6x vastgelopen. tussen de vastlopers door heb ik niet veel voordelen van W10 opgemerkt. ik zal na een half jaar nog eens bekijken , of ik alsnog een upgrade doe. dan zijn ook hopelijk een aantal verbeteringen in de stabiliteit gerealiseerd.
greetz , cormar

freggel1
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: avast
Contacteer:

do 06 aug, 2015 21:39:54

Ik heb gisteren een upgrade naar Windows 10 gedaan op 2 pc's, en ben ook al tegen wat dingetjes aangelopen, maar de pc waar ik nu achter/voor zit draait nu nog steeds op 10, en 1 en ander wat mij niet beviel is al aangepast ( probleempjes met mijn browsers ).
De ene een schone installatie, en de andere een upgrade van 7 naar 10.

Ik ben wel tevreden over het feit dat mijn startscherm van 7 bijna niet veranderd is, dus het went snel.

De andere pc waar ik 10 op geïnstalleerd heb is een pc waar ik meteen een ssd schijf in gezet heb, en pfoeh dat gaat lekker snel, ondanks dat het een oude
Dell Optiplex 360 is \met 4 gig ramgeheugen, startte dat ding binnen 20 seconden op! Dus als het tijdens mijn vakantie nog eens een regenachtige dag is dan ga ik dat ding nog eens verder uittesten. :D

En als ik er helemaal tevreden mee ben dan is de hoofdpc aan de beurt....