Plaats reactie

Ga jij updaten/upgraden naar Windows 10?

Ja.
Totaal aantal stemmen: 9 (60%)
Nee.
Totaal aantal stemmen: 3 (20%)
Ik weet het nog niet.
Totaal aantal stemmen: 3 (20%)
Windows 10? (Geen stemmen)
Totaal aantal stemmen: 15
17
Bedankt Freggel1, inmiddels heb ik weer twee artikelen online gezet...

Windows 8.1 upgraden naar Windows 10 - http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 70&t=18375" onclick="window.open(this.href);return false;
Windows 10 installeren met de Media Creation Tool - http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 70&t=18376" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
18
hi , heb eergisteren de upgrade gedaan. vandaag weer teruggezet naar windows 7 ultimate. reden : in 48 uur is de pc 6x vastgelopen. tussen de vastlopers door heb ik niet veel voordelen van W10 opgemerkt. ik zal na een half jaar nog eens bekijken , of ik alsnog een upgrade doe. dan zijn ook hopelijk een aantal verbeteringen in de stabiliteit gerealiseerd.
greetz , cormar
19
Ik heb gisteren een upgrade naar Windows 10 gedaan op 2 pc's, en ben ook al tegen wat dingetjes aangelopen, maar de pc waar ik nu achter/voor zit draait nu nog steeds op 10, en 1 en ander wat mij niet beviel is al aangepast ( probleempjes met mijn browsers ).
De ene een schone installatie, en de andere een upgrade van 7 naar 10.

Ik ben wel tevreden over het feit dat mijn startscherm van 7 bijna niet veranderd is, dus het went snel.

De andere pc waar ik 10 op geïnstalleerd heb is een pc waar ik meteen een ssd schijf in gezet heb, en pfoeh dat gaat lekker snel, ondanks dat het een oude
Dell Optiplex 360 is \met 4 gig ramgeheugen, startte dat ding binnen 20 seconden op! Dus als het tijdens mijn vakantie nog eens een regenachtige dag is dan ga ik dat ding nog eens verder uittesten. :D

En als ik er helemaal tevreden mee ben dan is de hoofdpc aan de beurt....
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”