Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

monobiker
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AM: Emsisoft

Windows 10 start niet meer op

zo 18 jun, 2017 22:22:12

Hallo,

Eerst en vooral weet ik niet in het juiste topic staat.Mijn excuses mocht het zo zijn :-[
Bij het opstarten van de pc wordt er wel nog geboot.Maar na het invoeren van het paswoord gebeurd er niks meer..
Het gaat hem om de volgende PC van het merk MEDION :  medion medion akoya e4000e md 8349

yannickory
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Avast 2016
AM: Anti-Malware Bytes
FW: Windows Firewall
Contacteer:

Re: Windows 10 start niet meer op

zo 18 jun, 2017 23:46:28

Heb je al geprobeerd in veilige modus op te starten? 
Reparateur van computer - Volgt opleiding Toegepaste informatica @ Hogeschool PXL
Eigen materiaal:
Asus G11CD-K-NL010T - Windows 10
Acer Aspire 7750G - Windows 7
HP Pavilion x2 - 10-n202nb - Windows 10

monobiker
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

zo 18 jun, 2017 23:49:28

Dag Yannick.Eerst en vooral bedankt voor je reply.We kunnen de pc ondertussen wel terug heropstarten.Maar bepaalde zaken zoals Foto bestanden en zo kunnen we niet meer openen.Office bestanden kunnen wel geopend worden in Word en zo meer .Ook als we naar de startknop van die Windows gaat kan je dat menu niet meer raadplegen

yannickory
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
AV: Avast 2016
AM: Anti-Malware Bytes
FW: Windows Firewall
Contacteer:

zo 18 jun, 2017 23:51:58

monobiker schreef:
Maar bepaalde zaken zoals Foto bestanden en zo kunnen we niet meer openen.Office bestanden kunnen wel geopend worden in Word en zo meer .Ook als we naar de startknop van die Windows gaat kan je dat menu niet meer raadplegen

komt er een specifieke foutmelding op het scherm of blijft het bij niets doen en niets tonen? 
Reparateur van computer - Volgt opleiding Toegepaste informatica @ Hogeschool PXL
Eigen materiaal:
Asus G11CD-K-NL010T - Windows 10
Acer Aspire 7750G - Windows 7
HP Pavilion x2 - 10-n202nb - Windows 10

monobiker
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

ma 19 jun, 2017 00:02:59

Als ik bijvoorbeeld op het IE icoon klik op de taakbalk.Krijg ik een foutmelding.Explore.exe :  Klasse is niet geregistreerd. 

monobiker
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

ma 19 jun, 2017 00:08:31

Als ik op de startknop klik blijft het gewoon bij niks doen ...Er komt dus geen menu

pearl
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

ma 19 jun, 2017 18:57:16

Zet een herstelpunt terug naar een datum van voor het probleem eventueel in veilige modus of v.a. de herstel cd/stick die je hebt gemaakt.
https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... ry-options

Vraag mij af waardoor het probleem is ontstaan en waarom je nu wel kunt opstarten.
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz