Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.
Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.
Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.
Maxstar schreef:Hallo en welkom op het forum.
Open Emsisoft Internet Security en klik vervolgens op Instellingen.
Klik vervolgens op de knop "Fabrieksinstellingen" en vink de onderstaande opties aan.Klik vervolgens op OK en herstart vervolgens het systeem en controleer even of dit heft probleem heeft verholpen.
- Algemene software instellingen.
- Programmaregels.
- Toestemmingen.
Leo - Wob schreef:Ik heb deze mogelijkheid uitgevoerd en een herstel punt weer terug gezet.
Maxstar schreef:Hallo,Leo - Wob schreef:Ik heb deze mogelijkheid uitgevoerd en een herstel punt weer terug gezet.
Dit betekent echter wel dat ook het terug plaatsen van de fabrieksinstellingen van Emsisoft Internet Security ongedaan is gemaakt?
Wat betreft de andere problemen wanneer krijg je hier precies melding van?
Maxstar schreef:Hallo,
Ik heb zelf ook Emsisoft Internet Security in gebruik, en zowel bij het aan en afmelden van de computer merk ik ook enige vertraging.
Wat betreft Freemake zal deze als potentieel ongewenst programma worden aangezien, en als ik het goed heb bevat het installatiebestand ook andere adware zeg maar.
Maxstar schreef:Hallo,
Hoe heb je precies ondersteuning via Microsoft ontvangen, want wanneer er zogenaamd vanuit naam van Microsoft gebeld wordt dan is dit gewoon oplichting..![]()
Zie ook het volgende artikel - http://www.microsoft.com/security/onlin ... scams.aspx
Leo - Wob schreef:Gister 13/11 bij het opstarten van de Pc kwam een foto melding van Microsoft op bureaublad te staan. Jammer dat ik hier deze niet kan plaatsen?