Plaats reactie

Wat vind jij de beste gratis virusscanner?

avast! Free Antivirus
Totaal aantal stemmen: 8 (35%)
Ad-Aware Free Antivirus+ (Geen stemmen)
AVG Anti-Virus Free
Totaal aantal stemmen: 4 (17%)
Avira Free AntiVirus
Totaal aantal stemmen: 2 (9%)
ClamWin (Geen stemmen)
Comodo Internet Security
Totaal aantal stemmen: 2 (9%)
Microsoft Security Essentials (Geen stemmen)
Panda Cloud Antivirus
Totaal aantal stemmen: 2 (9%)
ZoneAlarm Free Antivirus (Geen stemmen)
Ik heb een betaalde virusscanner
Totaal aantal stemmen: 4 (17%)
Andere gratis virusscanner, namelijk... (laat in de reacties weten)
Totaal aantal stemmen: 1 (4%)
Totaal aantal stemmen: 23
1
Er is een enorm groot aanbod aan gratis virusscanners voor Windows maar welke gratis virusscanner vindt jij de beste momenteel?
Omdat alle meningen over gratis virusscanners anders zijn wil ik met deze poll wel eens peilen wat voor jullie de beste gratis virusscanner maakt.
Afbeelding
2
Ik gebruik al jaren Kaspersky Internet Security en uit gemak verleng ik die steeds maar als ik een gratis virusscanner zou gebruiken dan kies ik voor Avast omdat die toch wel het meest te bieden hebt als ik het zo hier en daar lees.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
Een maand geleden heb ik Panda in gebruik want met Defender van Windows kon je helemaal niet zien of je computer wel beschermd was.
Bij MSE verkleurde je icoontje van groen naar geel of rood maar in Windows 8 heb niets eens meer een pictogram van Defender op de taakbalk.
Ik had eerst de gratis versie Comodo genomen maar daar werd m'n laptop niet bepaald sneller van en heb toen Panda gratis genomen en bevalt goed tot nu toe.
Ook heb ik nog de pro versie van mbam ernaast maar die staat niet in de poll om te kiezen.
4
Ik heb gestemd op Ik heb een betaalde virusscanner.
Als bodyguard is EAM en MBAM Pro aanwezig op de pc's.
Een andere pc wordt bewaakt door BitDefender Free.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Ik heb ook gestemd op een betaalde virusscanner. Eset smart security, deze gebruik ik al enkele jaren, volgende maand loopt mijn licentie af en ik weet nog niet of ik deze ga verlengen.
6
Ik gebruik al jaren AVG free.
Nog geen problemen mee gehad en ook een regelmatige scan met malwarebytes is clean.
Voor mij voldoet AVG free dus perfect.
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
7
Avast free, omdat die naar mijn mening meer biedt dan andere gratis antivirus programma's. Zo houdt Avast van een aantal programma's bij of je de meest recente versie op je pc hebt staan. Wanneer dat niet het geval is, krijg je een waarschuwing van Avast.
Daarnaast zit in Avast nu ook 'Browser cleanup', waarmee ongewenste toolbars uit de browser verwijderd kunnen worden.

Een nadeel van Avast vind ik dat je erg moet opletten bij updates van het programma van Avast zelf. Je moet dan steeds kiezen voor de onopvallende en vaak ook kleinere grijze knop en niet voor de opvallende groene knop. Wanneer je op de groene knop klikt, dan kies je namelijk voor de betaalde versie.
8
Wij hebben jaren Norton gehad, en gebruiken nu een paar maanden de Ziggo Internetbeveiliging gratis en zijn daar zeer te vreden mee.
9
iEscape schreef:Een andere pc wordt bewaakt door BitDefender Free.
Die kan je toch alleen op een US Windows gebruiken?
Netherland and France have a similar localized version but for $$$ so you can not install this AV Free at the moment, it is blocked seen your dutch IP
France, Iran, Netherlands.. these are countries when we already sell this product.. You cannot install BD AV Free
http://www.wilderssecurity.com/showthre ... ost2164377" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wilderssecurity.com/showpost ... tcount=141" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
10
@ Taringa,
Taringa schreef:
iEscape schreef:Een andere pc wordt bewaakt door BitDefender Free.
Die kan je toch alleen op een US Windows gebruiken?


:oops: ik heb u op het verkeerde been gezet, het is niet mijn intentie geweest ;D

De andere pc wordt bewaakt door Bitdefender Virus Scanner
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
No worries en zeg maar je hoor. :)

Het is dus de Mac versie maar wel apart dat die dan wel gratis in NL gebruikt kan worden en de Windows versie niet.
Afbeelding
12
@ Taringa,
Taringa schreef:Het is dus de Mac versie maar wel apart dat die dan wel gratis in NL gebruikt kan worden en de Windows versie niet.
Kijk even bij deze link, zie / lees in het blauw gemarkeerd blokje en klik op het 'Windows'-symbool (rechtonder).
Als ik goed lees is dat een Bitdefender Antivirus Free Edition voor Windows ::)
Afbeelding Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”