Plaats reactie
1
Hallo, ben net lid geworden en een beetje computer analfabeet (65 jaar).
Heb recent een tablet (Tabulus - Android 2.2 Tablet) gekocht voor mijn vrouw, maar heb zelf ook zitten oefenen en wat is er nu gebeurt, hij start niet meer op, maar blijft hangen in het opstart program Android2.2 build no V1.52 kernel 2.6.32.
Volgens mijn schoonzoon is het probleem mogelijk te verhelpen indien ik op een stick het OS Android2.2 systeem zet en deze gebruik met het opstarten, zal dan waarschijnlijk via stick verder opstarten.

De vragen
Heeft/weet iemand een weg om Android 2.2. te kunnen opslaan op een stick voor gebruik.
Kan dit probleem op deze wijze mogelijk worden opgelost.
Weet iemand een mogelijk alternatieve oplossing.
Dank voor mogelijke hulp :dank:
Don
2
Ik heb op Google geprobeerd een handleiding te zoeken maar nergens wat te vinden.
Staat er in de bijgeleverde handleiding niet beschreven hoe je deze tablet kan resetten of opnieuw installeren?
3
Al geprobeerd, maar reset werkt niet en in handleiding (summier) staat niets hierover.
Ook ik heb op internet hierover niets kunnen vinden, mijn hoop is dat "iemand" OS Android 2.2. beschikbaar stelt of info weet om op stick te laden en dan te proberen of tablet door wil starten, maar wie kan mij helpen??
4
Ik heb zelf geen Android tablet maar ik heb dit even bij iemand na gevraagd die dit waarschijnlijk wel weet.
Ik denk zelf dat deze gecrashed is en de firmware opnieuw geïnstalleerd zal moeten worden maar dit weet ik ook niet zeker.
Heb je ook een CD-rom met software erbij gekregen?
Staat er in de handleiding een website van dit bedrijf want op Google vind ik helemaal niks.
5
Hallo,

Jou zou een 30-30-30 reset kunnen proberen.
30 seconden de reset button ingedrukt houden zou een factory reset moeten doen.
Indien dit niet werkt zou je kunnen proberen om de back button ingedrukt te houden en dan de tablet aan te doen via de power button.

Kijk of 1 van deze oplossingen werkt en zo ja wat er voor scherm op komt.


Groet,

Hans
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
6
Wessel schreef:Ik heb zelf geen Android tablet maar ik heb dit even bij iemand na gevraagd die dit waarschijnlijk wel weet.
Ik denk zelf dat deze gecrashed is en de firmware opnieuw geïnstalleerd zal moeten worden maar dit weet ik ook niet zeker.
Heb je ook een CD-rom met software erbij gekregen?
Staat er in de handleiding een website van dit bedrijf want op Google vind ik helemaal niks.
Er is geen opstart CD bijgeleverd, OS staat waarschijnlijk op het apparaat intern.
internet adres is http://www.chinavasion.com/android-tabl ... fi-camera/" onclick="window.open(this.href);return false;
type Tabulus Product code: CVAK-PC15
7
Tind.nl-Hans schreef:Hallo,

Jou zou een 30-30-30 reset kunnen proberen.
30 seconden de reset button ingedrukt houden zou een factory reset moeten doen.
Indien dit niet werkt zou je kunnen proberen om de back button ingedrukt te houden en dan de tablet aan te doen via de power button.

Kijk of 1 van deze oplossingen werkt en zo ja wat er voor scherm op komt.


Groet,

Hans
Indien ik de reset knop indruk gaat hij direct uit
de back button ingedrukt te houden en dan de tablet aan te doen via de power button geeft ook geen doorstart, blijft hangen in opstart fase.
don
8
Ik ga ervan uit dat de tablet helemaal uit is als je de reset button ingedrukt houd ( dit is meestal een klein gaatje waar je met een naald of dunne pen in moet drukken )
Deze moet 30 sec ingedrukt blijven dan zou het 9 van de 10 keer moeten werken.
Zo niet dan raad ik je aan om contact op te nemen metchinavision.

Trouwens leuk tabletje voor een redelijke prijs.
Zitten er nog verzendkosten aan?


groet,

Hans
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
13
Hallo Don,

ik zit met hetzelfde probleem en heb met chinavision contact gehad. Ik heb echter geen ordernummer omdat ik de tablet bij de leesmap heb gekregen. Zij kunnen me dus niet helpen. Kan je mij misschien die update toesturen?

groeten Mark
14
Had je ook verteld dat het een geschenk exemplaar vaan Leesland was?
Misschien dat ze je via het serienummer van de tablet wel verder kunnen helpen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”