Plaats reactie
1
Mijn smartphone (Samsung A51) krijgt af en toe een update. Maar dit keer kom ik iets nieuws tegen, waar ik niet veel mee kan, en waar ik van af wil. Als ik mijn startscherm aan zet, staat er opeens een figuurtje rechts onderaan de pagina. De tekst van bv. dit forum is nu heel klein en ik moet bijna een loep gebruiken om het woord 'aanmelden' te vinden
Onderzoekend heb ik gemerkt: er op klikken zet een kader rondom het startscherm en daarna wordt de hele tekst groter. En na nog een paar maal klikken, is het weer normaal. Figuurtje kijkt me nog steeds aan.
Waar kan ik dit ongevraagde figuurtje laten verdwijnen. Het lukt me nog steeds prima om tekst te vergroten en te verkleinen door gebruik van mijn vingers! Ik wil zelf kunnen kiezen, zonder gebruik van een anonieme meekijker!
  • "Geluk komt niet vanzelf"
2
katy schreef: Waar kan ik dit ongevraagde figuurtje laten verdwijnen
Is het mogelijk om een screenshot te maken en hier op het forum plaatsen?
Natuurlijk zonder prive gegevens.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo Katy.

Ik ben eens op internet gaan zoeken en zag dat meer mensen last hadden van dat poppetje. Ik weet niet of dat ook iets met de rest van je scherm te maken heeft.
Voor een aantal mensen bleek dit de oplossing te zijn:
Ga naar Instellingen -> Toegankelijkheid -> Verbeteringen zichtbaarheid -> Vergrootglasvenster -> Vergrootglasvenster sneltoets -> Uitzetten.
Greetings, Black Tiger.
4
iEscape, dank je wel voor je bericht. Ik was hier al bang voor: dit is een van de vele acties die ik niet voor elkaar krijg. Nee, ik ken mijn grenzen, en al vragend leren jullie ze ook kennen! Tja!
Maar nogmaals bedankt.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
5
Och och, Black Tiger, waarom kom ik nu zelf niet op het idee om eens op internet te gaan kijken! Nu liet ik jou zoeken en alles voor me opschrijven, wat ik dus moest doen. Maar dank je wel voor de moeite!
Ik heb het rijtje met opdrachtjes afgewerkt en die stiekemerd beneden aan mijn scherm heeft zijn biezen gepakt. Je ziet het: de verbeteringen van Samsung zijn niet de mijne! Gelukkig dat er meer mensen zijn, die er niet blij mee waren.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
6
Oh Katy dat is helemaal niet erg hoor. Kost mij geen moeite dat op te zoeken en je moet er toevallig maar aan denken.
Heb het zelf (ondanks mijn kennis) ook al een paar keer voor elkaar gekregen om een vraag ergens te plaatsen en daarna pas dacht om eens op Google te zoeken of ik misschien ergens het antwoord kon vinden. Dus dat kan iedereen gebeuren. :D

Poppetje weg, dus dat is al opgelost.
Moet je nu nog steeds de tekst vergroten of is dat probleem daarmee ook opgelost?
Greetings, Black Tiger.
7
Dag Black Tiger, nee ik heb het nu weer in de hand! Het forum start gewoon op in de normale tekstgrootte, en als ik er iets aan wil veranderen, dan gaat dit ook op de gewone manier. Het voelt weer alsof ik hier de baas ben!

groetjes, Katy.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”