Plaats reactie
1
Beste mensen

Ik ben op 2 januari 2017 erachter gekomen dat ze mij volgen via internet. Ik ben er ook achter dat het vanaf mei 2015 al aan de gang is.

Ik kwam in mijn gegevens op internet zelf waarvan ik schok. Er stond met mijn Androids telefoons die ik in de tussen tijd heb gehad. Dat ik vanaf mei 2015 om half 3 een toon van mijn Android af zou gaan om ij iedere nacht te wekken.
Zonder dat ik wist dat het de telefoon zal zijn. Ik ging goed na denken toen ik dat las , inderdaad ik ben sinds dien niet
Eerder maar precies om half 3 wakker.
Ik heb zelfs zware slaap medicatie ervoor gehad (dormicum en fluracepam) , maar maakte niets uit.
Ze vertelde dat in Engels want er stond in dat ik dat niet goed kon (klopt) volgens andere mensen , maar onder tussen weet ik het prescies. Ze zeiden dat het ze het leuk vonden om mij te volgen bijvoorbeeld via YouTube waar ik altijd opstond te dansen.(lach wekkend)vonden ze

Ik ben er verder zelf achtergekomen dat het om een groepering gaatv as niet een instantie. Hij pakt de gebruikersnaam van de instantie wachtwoord kom ik niet achterhalen.

Toen ik alles aan het noteren was en zoeken en probeerde in te komen toen kwam het.
Ik log ergens in bijvoorbeeld Facebook. Wachtwoord vergeten oké nieuw wachtwoord aanmaken, aangemaakt inloggen wachtwoord pakt niet en zo log de de telefoons en de tablets op gegeven moment helemaal uit tot dat de Android aangaf
Batery functie wordt uitgeschakeld. Ik snel in het stopcontact laat dus op geen enkele manier meer op hoe kan dat?
GSM winkel in gegaan zij vonden het vreemd dat erover codes opstonden. En als ik WhatsApp zat wordt er voor mij geantwoord ik dacht Ik wordt niet goed.(kreeg de grootste ruzzies met mensen daardoor)
Ik weet nu nog steeds dat ik gevolgd wordt maar ga niet meer zelf aan de slag voordat het meer niets meer doet.

Wat moet ik hiermee wat is dit pesten of hacken van een groepering ik zie heel wat namen. Ik wil dat het stopt.

Gr lizzy
6
Dat is het punt ik heb de Samsung 7 edge 32gb weg gedaan en heb nu de oudste nokia telefoon genomen omdat ik denken dat het veiligste is heb nu alleen een tablet waar ik op internet op kan maar ben bang dat het hier ook op gebeurt ik hoop dat u het begrijpt groetjes
7
SchildpaD31@? schreef:Dat is het punt ik heb de Samsung 7 edge 32gb weg gedaan en heb nu de oudste nokia telefoon genomen omdat ik denken dat het veiligste is heb nu alleen een tablet waar ik op internet op kan maar ben bang dat het hier ook op gebeurt ik hoop dat u het begrijpt groetjes
Via welke provider ben je nu aangesloten op het internet?
Dus nu gebruik je geen smartfoon?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Topic verplaatst naar Tablets & Smartphones subforum.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”