Plaats reactie
1
Hallo,
Ik heb het plan om een Black Rock Flex Carbon Case voor mijn iPhone aan te schaffen.
Iemand heeft me verteld dat deze case bij een iPhone een negatieve invloed heeft op de kwaliteit van 4G en WiFi.
Hebben jullie hier informatie over?
Alvast bedankt voor de reactie.
3
kluut schreef:Iemand heeft me verteld dat deze case bij een iPhone een negatieve invloed heeft op de kwaliteit van 4G en WiFi.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Het hoesje waar jij het over hebt, is gewoon van plastic gemaakt, met een carbon printje erop. Net zoals je plastic hoesjes hebt die eruit zien als leer of als denim. Er zit dus helemaal geen carbon in dat hoesje.
Als die Black Rock Flex Carbon Case een negatieve invloed zou hebben op het wifi of 4G signaal, dan zou dat gelden voor alle plastic hoesjes.

Je zou het volgende artikel kunnen doorlezen, waarin geschreven wordt over de invloed van hoesjes op het signaal voor de iPhone: http://smallbusiness.chron.com/can-case ... 70512.html
Daarin lees ik onder andere dit:
Any given case may cause signal loss if the case design blocks the internal cell antenna. Most case materials, however, including leather or plastic, will not absorb any significant amount of signal.
Maar neem dat artikel gerust helemaal door.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”