Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

kluut
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Heeft een "Black Rock Flex Carbon Case" bij een iPhone invloed op 4G en WiFi?

do 23 feb, 2017 17:10:06

Hallo,
Ik heb het plan om een Black Rock Flex Carbon Case voor mijn iPhone aan te schaffen.
Iemand heeft me verteld dat deze case bij een iPhone een negatieve invloed heeft op de kwaliteit van 4G en WiFi.
Hebben jullie hier informatie over?
Alvast bedankt voor de reactie.

iEscape
Moderator
Moderator
AV: MBAM Pro
FW: NetBarrier 9X macOS

Re: Heeft een "Black Rock Flex Carbon Case" bij een iPhone invloed op 4G en WiFi?

do 23 feb, 2017 17:14:34

Topic verplaatst naar  Tablets & Smartphones.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

porrelaar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

Re: Heeft een "Black Rock Flex Carbon Case" bij een iPhone invloed op 4G en WiFi?

vr 24 feb, 2017 13:10:59

kluut schreef:
Iemand heeft me verteld dat deze case bij een iPhone een negatieve invloed heeft op de kwaliteit van 4G en WiFi.

Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Het hoesje waar jij het over hebt, is gewoon van plastic gemaakt, met een carbon printje erop. Net zoals je plastic hoesjes hebt die eruit zien als leer of als denim. Er zit dus helemaal geen carbon in dat hoesje.
Als die Black Rock Flex Carbon Case een negatieve invloed zou hebben op het wifi of 4G signaal, dan zou dat gelden voor alle plastic hoesjes.

Je zou het volgende artikel kunnen doorlezen, waarin geschreven wordt over de invloed van hoesjes op het signaal voor de iPhone: http://smallbusiness.chron.com/can-case ... 70512.html
Daarin lees ik onder andere dit:
Any given case may cause signal loss if the case design blocks the internal cell antenna. Most case materials, however, including leather or plastic, will not absorb any significant amount of signal.

Maar neem dat artikel gerust helemaal door.