Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Yvonne
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: Norton
FW: Norton

e-mail-app

di 21 feb, 2017 13:15:01

Goedemiddag,
ik heb onlangs de Asus ZEnpad 10 Z300M gekocht en zou nu graag de e-mail-app, te herkennen aan de witte enveloppe met daarin een apenstaartje op een gele achtergrond willen installeren, maar ik kom er niet uit.
Op mijn tablet bij toevoegen van een account komt hij niet naar voren, zowel bij chrome zoeken als google geen app te vinden.
Kan iemand mij helpen ?

met vriendelijke groet,
Yvonne

porrelaar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

Re: e-mail-app

di 21 feb, 2017 14:03:36

Ik vermoed dat er tientallen e-mail apps voor android bestaan. Op jouw Asus ZenPad is Inbox van GMail standaard aanwezig als e-mail app. Het daarbij behorende pictogram ziet er zo uit op jouw Asus:

Afbeelding

Vind jij die standaard aanwezige app niet prettig om mee te werken?

Ik heb gezocht naar een e-mail app, waarvan het pictogram eruit ziet als een witte envelop met daarin een apenstaartje. Ik kwam uit bij Aqua Mail:

Afbeelding

Bedoel je die app misschien? Hij is te downloaden via Google Play: https://play.google.com/store/apps/deta ... Mail&hl=nl

Yvonne
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

di 21 feb, 2017 14:27:46

Dag Porrelaar,
bijgaand het logo van de app, ik had die op mijn oude tablet en daar is ook het mailaccount aan verbonden.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Maxstar op do 23 feb, 2017 10:58:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Afbeelding hersteld.

porrelaar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

di 21 feb, 2017 14:36:13

Het plaatsen van je afbeelding is mislukt. dat is een brij van letters en cijfers geworden.
Je hoeft op je nieuwe tablet niet dezelfde e-mail app te gebruiken als op je oude tablet.
Op je nieuwe tablet kun je een andere e-mail app gebruiken, wanneer je daarin maar hetzelfde e-mailaccount opneemt. Een e-mailaccount bestaat uit een e-mailadres plus bijbehorend wachtwoord.

Yvonne
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

di 21 feb, 2017 14:50:31

sorry van al die letters, ik heb de aqua mail gedownload, werkt perfect !
hartelijk dank !
Yvonne

porrelaar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

di 21 feb, 2017 14:54:50

Graag gedaan. Ik wens je veel plezier met je nieuwe Asus tablet.

Yvonne
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

di 21 feb, 2017 14:56:07

Thx