Plaats reactie
1
Hallo,
Zonder een voor mij aanwijsbare oorzaak is mijn nederlandstalig tiptoetsenbord veranderd in een engelstalig.
Dit is vooral lastig doordat bij het schrijven van een tekst engelstalige suggesties gegeven worden die ook soms -ongevraagd- in tekst opgenomen worden.
Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Met vriendelijke groet,
fuut
2
@ fuut,

Ik heb uw PB gewijzigd naar een topic op het forum, om u beter te kunnen helpen is communiceren via het forum eenvoudiger.
Probeer het volgende:
Tap op Instellingen ☞ tap op Algemeen (in de zijbalk) ☞ scroll ietsje naar beneden (in rechter scherm) ☞ en tap op Toetsenborden ☞ tap vervolgens op Nederlands.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo iEscape,
Ik ben het met je eens dat communiceren via het forum eenvoudiger is (en ook nuttiger voor andere gebruikers!). Het lukte me echter niet om dat voor elkaar te krijgen (gebrek aan ervaring?).
Bedankt voor je adviezen. Het gewenste resultaat heb ik nog niet bereikt, hoewel ik alles opgevolgd heb (in het rechterdeel vh scherm Algemeen vond ik wel de aanduiding Toetsenbord, dus niet Toetsenborden. Of maakt dat geen verschil? Onder 'Taal en regio' staat als iPad-taal: Nederlands en onder 'Regionotaties' staat achter 'Regio' Verenigde Staten. Moet dat misschien ook nog aangepast worden?
4
fuut schreef: Het gewenste resultaat heb ik nog niet bereikt, hoewel ik alles opgevolgd heb (in het rechterdeel vh scherm Algemeen vond ik wel de aanduiding Toetsenbord, dus niet Toetsenborden. Of maakt dat geen verschil?
Dat maakt geen verschil, dat is een typo van mijn kant ;D
fuut schreef: Onder 'Taal en regio' staat als iPad-taal: Nederlands en onder 'Regionotaties' staat achter 'Regio' Verenigde Staten. Moet dat misschien ook nog aangepast worden?
iPad-taal: Nederlands ☞ is goed.
Bij RegionotatiesRegio staat hier bij Nederland een vinkje.
Indien het vinkje ontbreekt tap op Nederland.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Dag Escape,
Er staat nu een vinkje bij Nederland.
Helaas blijven de woordsuggesties bij het opstellen van een notitie nog steeds engelstalig.
6
Probeer het volgende: bij AlgemeenToetsenbord ☞schakel Autocorrectie uit.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Hallo iEscape,
Ik heb ontdekt dat er ook nog op het wereldbolletje naast de spatiebalk op het toetsenbord gedrukt dient te worden.
Probleem is nu opgelost.
Ik ben blij dat we er samen uitgekomen zijn.
Bedankt voor je ondersteuning.
Met vriendelijke groet,
fuut
8
fuut schreef:Zonder een voor mij aanwijsbare oorzaak is mijn nederlandstalig tiptoetsenbord veranderd in een engelstalig.
Ik neem aan dat u een third party toetsenbord heeft geïnstalleerd, zo iets veranderd niet zo maar ;D
Afbeelding Ik heb géén wereld bolletje ;(
Afbeelding Graag gedaan en dank voor de feedback :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”