Plaats reactie
2
@ jordan77,

Ik neem aan een tablet en smartphone met Android besturingssysteem ?

Naar mijn weten is de Veilige modus van Android smartphone en/of tablet bedoeld voor:
  1. Het verwijderen van een toepassing die men heeft geïnstalleerd.
  2. Het apparaat naar fabriekinstellingen herstellen.
Indien u vermoed dat de tablet en/of smartphone besmeet is geraakt neem deze link door ☞
Politievirus op Android verwijderen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Ik dacht dat ik mijn smartphone ook kan scannen in veilige modus en als er virussen zijn die dan in de veilige modus niet actief zijn dan wel gedetecteerd worden.
Ik heb gemerkt dat bij windows systeem als je dan scant in veilige modus er ineens wel virussen worden gevonden.
Maar ik weet dat ook niet zeker.
4
@ jordan77,
jordan77 schreef:Ik dacht dat ik mijn smartphone ook kan scannen in veilige modus en als er virussen zijn die dan in de veilige modus niet actief zijn dan wel gedetecteerd worden.
Als u dacht dat het zo is, waarom probeer u het niet om uit te voeren . . . . ;D
Dan lees k wel of het wel of niet is gelukt.
jordan77 schreef:Ik heb gemerkt dat bij windows systeem als je dan scant in veilige modus er ineens wel virussen worden gevonden.
Vergelijk een tablet niet met een computer.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
@ jordan77,
jordan77 schreef:Ik dacht dat er hier dan ook gezegd zal kunnen worden hoe en met welke scanner dat zal kunnen, niet dus.
Hoe men moet scannen . . . , gewoon de antivirus applicatie starten; en naar mijn weten niet in de veilige modus.

Met welke antivirus applicatie . . . . , dat is lastig.
Er moet iemand zijn die ook zo'n smartphone / tablet in bezit heeft en ook ervaring met mobile-antivirus applicatie.
Ik zal de laatste zijn die een antivirus applicatie op een smartphone / tablet zal installeren.

Neem dit (gedateerd) artikel maar eens door ☞ Gratis antivirus op Android werkt niet (update).

Een antivirus op een smartphone en/of tablet belast de smartphone en/of tablet, wardoor het apparat 'sloom' gaat voelen.
Daarom ook dat artikel in mijn vorig bericht, als u een vermoeden heeft dat de smartphone / tablet besmet is geraakt.
Er zijn géén kosten aan verbonden en belast het apparaat niet.

Als u toch een antivirus op de smartphone / tablet wil installeren, kijk dan hier.
U kunt 30 dagen testen en vervolgens overwegen om wel of niet aan te schaffen.

En wie weet . . . . dat er wellicht nog andere reactie's komen ;D
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”