Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Denys
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: malware
FW: firewal systeem

inlog problemen tablet/Lan/Pc

ma 29 feb, 2016 15:17:00

Goedemiddag,
Ik heb Es file explorer op mijn tablet samsung om via Lan contact te maken thuisgroep netwerk pc/laptop
De tablet ziet wel een pc icoontje met Ip adres doch bij invullen naam en wachtwoord krijg ik geen contact.
Foutmelding o.a. wlan,smb server,firewall,ongeldige Ip.
Van alles met hulp uitgeprobeerd doch het lukt niet.Bij virend uitgeprobeerd en maakte tablet wel contact wel bij windows 10
Kan ieman mij de gouwe tip geven?
Mvrgr,
Denys Lommers
Windows 8.1 is niet helemaal legaal verkregen en android tablet

Reactie ontvangen zie site hoe es file explorer om te gaaan met thuisgroep dit heb ik allemaal al gedaan.
Laatst gewijzigd door Denys op do 03 mar, 2016 10:48:56, 1 keer totaal gewijzigd.

iEscape
Moderator
Moderator
AV: MBAM Pro
FW: NetBarrier 9X macOS

Re: inlog problemen tablet/Lan/Pc

wo 02 mar, 2016 23:23:20

@ Denys,

:welkom:
Denys schreef:
Van alles met hulp uitgeprobeerd doch het lukt niet.

Neem deze link ☞ How to: bestanden en mappen delen tussen Windwos pc en Android tablet eens door.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding