Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb op mijn samsung galaxy tablet een virus opgelopen van interpol waarbij ik € 100,- moet overmaken
door middel van een paysafe bon. Is er iemand bekent met deze virus en misschien weet hoe ik deze virus van mijn tablet afkrijg?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Jonathan
5
Hoi,

De galaxy tab 2. Maar die link die jij net hebt doorgestuurd daar krijg ik informatie over een
Samsung telefoon inplaats van een samsung tablet.

Gr. Jonathan
6
Jonathanranoe1986 schreef:Hoi,

De galaxy tab 2. Maar die link die jij net hebt doorgestuurd daar krijg ik informatie over een
Samsung telefoon inplaats van een samsung tablet.

Gr. Jonathan
Als het goed is maakt dat niet uit het besturing systeem is het zelfde, probeer zo in veilige modus te komen:
http://www.pcleek.com/tips/mobiel/1820- ... us-starten" onclick="window.open(this.href);return false;
https://support.norton.com/sp/nl/nl/hom ... file_nl_nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
14
Hallo,

Ik heb op mijn tablet getest en het is zol gelukt:

1. Schakel de tablet geheel uit door: Power knop ingedrukt te houden en eventueel op OK klikken.
2. Wacht nu een aantal seconden en schakel de tablet weer in.(via Power knop)
3. Wanneer het Samsung logo verschijnt druk je op de "Volume Knop" en laat de "Power Knop" los de Volume knop houd je ingedrukt tot Safe Mode verschijnt.

Lukt stap 3 niet probeer het zo:

1. Schakel de tablet geheel uit door: Power knop ingedrukt te houden en eventueel op OK klikken.
2. Wacht nu een aantal seconden en schakel de tablet weer in.(via Power knop)
3. Wanneer het Samsung logo verschijnt druk je op de "Volume Down" knop en hou je deze ingedrukt tot Safe Mode verschijnt.

Daarna kan je deze stappen doen: viewtopic.php?f=360&t=14610" onclick="window.open(this.href);return false; (de app verwijderen)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
15
Hoi,

Yes het is gelukt om in veilige stand te komen, alleen kan ik niet de malafide app gevonden
krijgen..hij staat niet onder de naam "Badoink" weetje misschien onder welke andere naam
hij wel kan staan?!

Gr. Jonathan
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”