Plaats reactie
1
Mijn iPhone 6 reageert sinds gister helemaal nergens meer op.


- 1,5 week geleden heb ik mijn iphone 4s terug in gebruik genomen omdat ik vond dat de 6 slechte accu prestaties leverde.
- er werd geadviseerd om alles naar fabrieksinstellingen te zetten, en dat is wat ik heb gedaan.
- tijdens deze reset, is de telefoon uitgevallen wegens lege accu.
- ik ging een midweek weg, en heb niks meer gedaan aan de 6 sinds die was uitgevallen.
- gisteren probeerde ik hem op te laden, maar hij deed het niet.
Ik heb hem zelfs een hele nacht laten laden, maar dat hielp ook niet. (andere kabel ook al geprobeerd)
Ook de foefjes met de home-knop en de aan/uit-knop heb ik allemaal geprobeerd. DFU modus lukt ook niet aangezien hij niet door iTunes wordt herkend als ik hem in de laptop steek.

Ik ben ten einde raad omdat niets werkt, en wil graag dat hij weer werkt, want beter een telefoon met slechte accu prestaties dan een telefoon die helemaal niets meer doet!!

Ik hoor het graag
2
@ DHV,

Ik zou terug naar de winkel gaan . . . . . , ik neem aan dat er nog garantie op zit?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
iEscape schreef:@ DHV,

Ik zou terug naar de winkel gaan . . . . . , ik neem aan dat er nog garantie op zit?

De iPhone is gekocht via marktplaats zonder bon. Maar het is dus blijkbaar mogelijk om via het IMEI nummer de garantie te checken. Als daar staat tot deze iphone nog onder de garantie valt, is de bon voor apple niet eens nodig!
Alleen kan ik het IMEI nummer niet achterhalen omdat de telefoon niet aan gaat.
4
@ DHV,
DVH schreef:De iPhone is gekocht via marktplaats zonder bon.
Een iPhone 6 via Marktplaats ? :-[

Zie deze link om aan de gegevens van de iPhone te komen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
@ DHV,

Het lijkt erop dat u niet de enige bent die problemen heeft met het opladen van de iPhone 6, zie deze link.

Wellicht daar aansluiten bij de discussie ::)
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”