Plaats reactie
1
Hoe kan ik dit virus verwijderen op mijn mobiele telefoon?

Ik zie niks raars staan tussen de applicatiebeheer pagina

heb de telefoon al meerdere keren aan en uit gezet (samsung s5)
en probeerde t met ransomware removal app
maar nog altijd.. geen internet.

ik heb gekeken of ik het op de zelfde manier kan verwijderen als de samsung tablet,
maar ook dat lukte niet..

weet u misschien raad?

alvast bedankt
4
Maxstar schreef:Hallo en welkom op het forum,

Is de gehele telefoon geblokkeerd of soms alleen de browser die je gebruikt?
Dank je Maxstar,

de internet browser is alleen geblokkeerd, de andere delen zoals bijv fb, mail etc blijven veel hangen.
8
Maxstar schreef:Goedemorgen,

Om welke browser gaat het die geblokkeerd is?
Hi Maxstar,

het gaat om internet explorer.. (die met t blauwe wereldbol)

op chrome kan ik wel, maar ik zou toch liever t virus verwijderd hebben

grtjes Natural
10
Lol, dit staat er.
Sluit de ‘gevangen genomen’ browser, ga naar ‘Instellingen’ en swipe up tot je het wereldbolletje ‘Internet’ kunt aantikken.
Tik eerst ‘Startpagina instellen’ aan en overtuig je ervan dat de eerste optie staat aangevinkt. (Eén stap terug)
Kies ‘Privacy’ en ontvink alle opties.
Onderaan ‘Persoonlijke gegevens verwijderen’.
Vink alle opties aan en tik ‘Verwijderen’ (Eén stap terug).
Tik ‘Geavanceerd’ aan en kies ‘Inhoudsinstellingen’
Schakel ‘JavaScript’ uit en blokkeer ‘Pop-ups’.
Ga helemaal uit ‘Instellingen’ terug.

Voor de Galaxy S6 (Androïd versie 5.0.xxx) is er een extra stap: ga naar ‘Instellingen’ en kies ‘Applicaties’. Vandaar is de volgorde als hierboven.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
11
Goedemorgen,

De link die Pearl aangeeft is gewoon veilig te bezoeken, voor het resetten van Internet Explorer gebruik kan je het volgende doen.

Internet Explorer opnieuw instellen:
  • Start Internet Explorer.
    • Opmerking: Als u Windows 8 gebruikt, start u Internet Explorer voor het bureaublad. Het wijzigen van de instellingen heeft dan invloed op zowel Internet Explorer als Internet Explorer voor het bureaublad.
  • Open het menu Extra en tik of klik op Internetopties. Druk op Alt als het menu Extra niet wordt weergegeven.
    • Opmerking: Als u Internet Explorer niet kunt starten, kunt u het instellingenvenster ook openen door tegelijkertijd op de Windows-toets en R te drukken, in het vak Uitvoeren de tekst inetcpl.cpl te typen en vervolgens op Enter te drukken.
  • Tik of klik in het venster Internetopties op het tabblad Geavanceerd.
  • Tik of klik op Opnieuw instellen.
  • Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
  • Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
  • Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld, tikt of klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
  • Sluit Internet Explorer af en start het programma opnieuw op.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”