KIJK -->> https://forum.simyo.nl/simkaart-86/bepe ... kia-17121/" onclick="window.open(this.href);return false;
En jaawel en met 12345/ en met 0000/ en 00000 / enz..enz.. in te typen heb ik geprobeert ...

Jaawel en met 4x0 en met 5x0 heb geprobeerd en met 12345 en met 1234 enz..ook, maar helpt niets ...door iEscape » zo 29 maart, 2015 18:24:03
Nog te proberen is in plaats van de 12345 code, de 0000 code ( vier maar NULLEN) in te vullen
Dat zou kunnen, ik ken Lyca niet.RoLu schreef:Nu hoop ik wel dat met nieuwe en ongebruikte SIM-kaart zal moeten werken,vermoed ik nu dat die met mijn kaartje van Lyca iets dit te maken heeft ..
Mobiel toestel als een zonnetje werkt zodra SIM van Lyca er-uit is ....
Als het toestel achteraf niet SIMlock vrij is (ik vermoed zelf van wel) dan kunt u ook naar een plaatselijke wekelijks markt gaan, daar is er altijd een kraam om toestellen SIMlock vrij te maken, wel voor €. 10,00.
Ik bedoel eigenlijk ik ken de beperkingen van Lyca niet, omdat u zegt als de Lyca sim kaart eruit is gehaald doet de Nokia 6300 goed.RoLu schreef:Mobiel toestel als een zonnetje werkt zodra SIM van Lyca er-uit is ....