Plaats reactie
1
Omdat ik met al een tijdje met veel gebruik mak van deze browser op mijn Windows pc, heb ik deze ook op mijn Ipad gezet en deze werkt goed, nu heb ik alleen op de Ipad een dubbel item in de snelkiezer van deze browser staan, weet iemand hoe ik deze verwijderen kan ?
2
@ ton,

Uw topic is verplaatst naar het forum-onderdeel Tablets & Smartphones.
Heeft u de Opera browser van de iTunes Store?
Is het mogelijk om een screenshot te plaatsen?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hoi iEscape, ik heb hem niet uit de iStore, maar gewoon via google opgezocht en geinstalleerd, bij de gewone Opera browser in Windows kan ik met rechts op een app klikken waarna ik dan o.a. de mogelijkheid heb om deze app te verwijderen, maar de iPad heeft nu eenmaal geen muis om mee te rechts te klikken, dus ja....??
4
@ ton,
tonb schreef:ik heb hem niet uit de iStore, maar gewoon via google opgezocht en geinstalleerd,
Normaliter is het alléén mogelijk om app's op een iPad of andere iDevices van Apple te installeren die afkomstig zijn van iTunes Store.
Heeft u één jailbreak iPad ::)
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
@ ton,

Ik gebruik Opera altijd op mijn telefoon. U kunt een item in de snelkiezer lang ingedrukt houden en naar 'Verwijder' slepen. Als u Opera Mini gebruikt scrolt u naar beneden in de snelkiezer en tikt u op 'Behereb'Beheren'. Nu komen er kruisjes bij de snelkiezer items te staan. Daarmee verwijdert u een onderdeel.

Het eerste voorbeeld is gebaseerd op Opera voor Android. Het tweede voorbeeld is gebaseerd op Opera Mini/Mobile Classic (zelfde interface). Op zowel Android OS als iOS is Opera Mini hetzelfde.

Over downloaden uit de App Store, waarschijnlijk heeft de browser u doorgestuurd naar de App Store. Apps installeren op een iDevice is niet mogelijk buiten de App Store, zoals iEscape zei.

Hopelijk werkt mijn oplossing. Indien u vragen heeft hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
7
@ ton,

Graag gedaan, fijn dat het is gelukt.

@ iEscape,

Het bericht van mij om 02:17 mag verwijderd worden.
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”