Plaats reactie
1
Mijn Iphone 4 maakt geen contact meer met mijn Windows 7 PC. Ik heb meerdere kabels geprobeerd maar dit hielp ook niet. Ook als ik mijn Iphone aansluit hoor ik wel het geluidje dat hij contact maakt maar verder op de PC niets. Ik heb ookal gekeken bij Apparaatbeheer en daar staat het ook niet tussen, verder is mijn Itunes de nieuwste versie en ook mijn PC. Dit is erg vervelend omdat ik graag mijn IPhone wil kunnen synchroniseren. Ik hoop dat iemand een oplossing weet..
2
@ peerbam,

:welkom:
Mijn Iphone 4 maakt geen contact meer met mijn Windows 7 PC.
Heeft u iets gewijzigd op de computer?

Start iTunes (op de computer) op en vervolgens de iPhone aansluiten aan de computer, herkent iTunes de iPhone?
Welke iTunes versie is geïnstalleerd op de computer?
Is het iPhone 4 of iPhone 4S?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Ik heb niks gewijzigd op mijn pc, iTunes maakt ook geen contact met mijn iPhone wat ook vrijwel logisch is omdat hij ook geen verbinding wilt maken met mijn pc. Verder heb ik ITunes 12.0.1 geïnstalleerd en heb ik de IPhone 4 dus geen 4s
4
@ peerbam,
peerbam schreef:Ook als ik mijn Iphone aansluit hoor ik wel het geluidje dat hij contact maakt maar verder op de PC niets.
Dat is een goed teken.

Start iTunes eerst op
Afbeelding En sluit de iPhone vervolgens aan de computer.

Hoogstwaarschijnlijk verschijnt onderstaande melding.
Afbeelding Koppel de iPhone af van de computer en sluit (na even wachten) nogmaals de iPhone aan de computer (ik heb tot twee maal toe de iPhone af moeten koppelen na het upgraden naar iTunes 12.0.1.26)

Vervolgens klik op het iDevice-symbool.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”