Plaats reactie
1
Ik gebruik een Google-agenda op mijn pc en tevens op mijn Samsung. Tot voor enkele weken synchrniseerde mijn smartphone alles uit mijn Google-agenda op pc. Nu doet ie dat niet meer. Er staat vermeld : synchronisatie uitgeschakeld. Maar hoe moet ik het weer inschakelen?????
Alvast bedankt voor uw antwoord.
2
Normaliter is dat bij de App zelf.
Heb je al geprobeerd die Google agenda app te starten en dan links naast de middenknop te duwen?

Andere optie:
Menu instellingen, dan bladeren naar Accounts en dan op Google klikken. Daar het account kiezen waar het over gaat en daarop duwen. En daar kun je allerlei synchronisatie mogelijkheden aan of uitvinken. Dat is althans bij mijn S2 zo, misschien ook bij jouw S3 mini?
Greetings, Black Tiger.
3
Beste,

Uw tweede optie lukt niet op mijn SIII. Ik heb ook nog een SII en daar staan wel de synchronisatiemogelijkheden vermeld.
Wat uw eerste optie betreft : wat bedoel je met "app starten en links naast de middenknop duwen"???

Bedankt al voor uw snelle reactie.
4
Sorry voor de iets latere reactie, ik ben niet altijd hier en deze week heb ik 't wat drukjes.
Hmz... kan zijn dat de S3 het weer ergens anders heeft.
Staat je master sync wel aan?
Bovenaan met je vinger naar beneden wrijven, zodat je opties zoals wifi etc. te zien krijgt. Daar moet ook een optie "Synch." tussen zitten. Als je die niet ziet, even rechtsboven in het scherm kijken, zit misschien een knopje met blokjes ofzo, als je daarop klikt krijg je meer opties te zien.
Daar Synch. aanschakelen.

Wat ik met links naar de middenknop bedoel?
Nou bij die Samsungs heb je toch een knop beneden in het midden.

Als je daarop drukt als hij in standby staat, zie je rechts zo'n soort pijltje, dat is om terug te gaan. Links zie je een soort... nja... tekstbestandje lijkt het wel.
Als je in een app zit, kun je dus door rechts naast die middenknop te duwen weer uit de app gaan.
Duw je links van die middenknop krijg je vaak nog andere instellingen of opties. Dat is wat ik bedoelde.
Maar dat werkt op mijn Galaxy Grand Neo ook niet op die manier dus vermoedelijk op de S3 ook niet.

Is het zo duidelijker? Anders ga ik voor een screenshot kijken.
Enneh.... we houden het gewoon informeel dus je hoeft geen U tegen me te zeggen, gewoon "je" of "jij" is prima hoor. :)
Greetings, Black Tiger.
5
Bedankt Black Tiger, het lukt (gelukkig) weer!!!
Hoe zulk een klein niemendalletje tot grote frustratie kan leiden (EN problemen met mijn afspraken).

Ik zal het regelmatis in het oog houden.

Dank je wel !!!!!

Nonno
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”