Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

helpmeOUT
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Problemen met opnemen Dazzle Dvc 107 studio 14

za 25 dec, 2010 17:57:00

Hallo,

Ik heb laatst een Dazzle dvc 107 platinum gekocht voor het opnemen van beelden van de tv en met name voor mijn Xbox.
Nadat ik de Software had geïnstaleerd en de kabels die nodig zijn op op te nemen in mijn tv en mijn Dazzle gedaan had kwam er in het programma van Studio 14 te staan"geen gelding invoersignaal". Ik heb een hdtv en daarvoor had ik dan de blauw groen en rode draad in m'n tv gedaan en een geel rood witte in de dazzle en dan via de usb naar mijn laptop. Ik weet zelf niet zo heel veel van allemaal draden etc dus zou iemand mij alsjeblieft willen helpen om dit probleem op te lossen.

Mvg

Wessel
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Panda Cloud Antivirus (free)
AM: Emsisoft Anti-Malware (free)
FW: Windows Firewall

Re: Problemen met opnemen Dazzle Dvc 107 studio 14

zo 26 dec, 2010 17:24:48

Heb je de blauw-rode-groene tulp wel in een uitgang van de TV gedaan en niet in een ingang want dan werkt het niet, en bij sommige tv's tenminste bij die van mij kan je een ingang ook instellen als uitgang.

helpmeOUT
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

zo 26 dec, 2010 17:41:49

hee
ik heb gekeken bij m'n tv en ik heb maar 1 maal een blauw groene en rode plek voor men draden, dat betekent dus dat het in en ouput is?
ik probeer nog steeds allemaal dingen om beeld te krijgen op studio maar het blijft maar zeggen dat er geen ingangssignaal is.
Nog wel bedankt voor je reactie

Gr

Wessel
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

zo 26 dec, 2010 17:43:38

Welke type tv is het, want misschien is hiervan wel een online handleiding te vinden dan is het even makkelijker zoeken naar een oplossing.

helpmeOUT
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

zo 26 dec, 2010 19:00:53

Het is de Samsung 530, 32 inch en is een hdtv met 1maal rood wit geel en een rij met wit rood nog een soort rood en blauw en groen. en een rij met rood en wit voor geluid maar die zijn gewoon voor me tv geluid.

Wessel
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

ma 27 dec, 2010 11:03:58

De geel-rood-witte tulp aan de zijkant AV-IN moet volgens mij ook als AV-OUT ingesteld kunnen worden, kijk eens in het menu van de TV welke mogelijkheden je hebt.
http://downloadcenter.samsung.com/conte ... g-0304.pdf
Afbeelding