Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

zeerover
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: avg
AM: privazer
FW: normaal windows

Programma voor mp4

do 19 okt, 2017 18:44:41

Hallo

Ik heb onlangs een viertal filmpjes gemaakt met mijn smarthone. staan ook op mijn pc. Wanner ik daar 4 maal op klik spelen die mooi af.
Bestaat er nu een programma dat ik die vier filmpjes aan elkaar kan zogezegd plakken zodat die vier een filmpje maken die ik dan een naam ka&n geven. Dus nu heb ik vier filmpjes dan nog eentje.
Alvast bedankt

iEscape
Moderator
Moderator
AV: MBAM Pro
FW: NetBarrier 9X macOS

Re: Programma voor mp4

do 19 okt, 2017 18:53:05

Topic verplaatst naar Multimedia.

Met Movie Maker moet het lukken.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

zeerover
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
AV: avg
AM: privazer
FW: normaal windows

een programma voor mp4

di 24 okt, 2017 09:42:33

Hallo ik heb een antwoordje gestuurd maar vind het niet terug. Daarom opnieuw op Multi media.
Ik heb het programma windows movie maker  op de pc gezet. De filmpjes hebben als naam   2017 vakantie.mp4 en die worden normaal afgespeeld met Vlc.
Wanneer ik nu dat programma open doe  en ik filmpjes wil plaatsen die komen  uit het programma mijn documenten of bv afbeeldingen om die samen te voegen dan vind ik die daar niet meer terug ook al staan die daar wel in als ik daar naar toe ga. Ik denk dat er iets fout gaat maar ik begrijp het niet . Hopelijk kunt u mij de oplossing bezorgen.
Alvast bedankt

iEscape
Moderator
Moderator
AV: MBAM Pro
FW: NetBarrier 9X macOS

di 24 okt, 2017 11:06:03

Neem deze link eens rustig door.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

Chefkok
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
AV: Windows Defender
AM: Windows Defender
FW: Windows

ma 08 jul, 2019 20:55:34

Beste zeerover,

Ikzelf gebruik al jaren met heel veel succes en plezier het volgende programmaatje met de betaalde versie welteverstaan: Boilsoft Video Joiner
Zie hun website voor meer info: https://www.boilsoft.com/avi-mpeg-rm-joiner.html