Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

smeenk
Security Helper
Security Helper
Onderwerp Auteur

NonstopPlayer

di 21 mar, 2017 22:37:00

http://www.nonstopplayer.nl/

Ik kwam dit zojuist tegen, in mijn ogen moet dit wel een vorm van oplichting zijn.
Is er iemand die hier al meer van weet?

WhiteFang
Security Advisor
Security Advisor
Kennisniveau: (3) Expert
AM: MalwareBytes Anti-Malware Mac OSX

Re: NonstopPlayer

wo 22 mar, 2017 10:16:26

Nee, die werken. Er zijn er veeel meer te koop via NL sites. 
http://www.connexplay.com/ is ook van hun. Allemaal varianten op "Dreambox" zoek er maar eens op.

smeenk
Security Helper
Security Helper
Onderwerp Auteur

wo 22 mar, 2017 12:02:59

Ik vond deze ook nog:
https://www.tvboxpro.nl/
Via Google weinig gevonden over die NonstopPlayer, ik blijf dus sceptisch.
Normaal gesproken moet je bij providers behoorlijk diep in de buidel voor je TV zenderpakket.
Voor mijn gevoel dus een gevalletje van "te mooi om waar te kunnen zijn" :)
Maar wellicht ben ik te argwanend ;)

WhiteFang
Security Advisor
Security Advisor

wo 22 mar, 2017 13:32:57

Het is gewoon illegaal. Persoonlijk ken iemand die een variantie heeft op de dreambox. Gelijk aan deze, ben de naam echter vergeten. Het is volgens mij een XMBC of KODI box, met een hoop voor geïnstalleerde programma's. Waaronder een soort NetFlix app. Heel speciaal is het niet en met je PC kun je het ook.

abbs
Security Helper
Security Helper
AV: Emsisoft Internet Security
AM: HitmanPro-Alert

wo 22 mar, 2017 13:35:02

Hallo,

Zo ik lees is het niet meer als een stream dienst.
Er zijn er vele van (die kastjes) werkt traag storend enz hele discussies zijn er over: http://kassa.vara.nl/pagina/discussie-httpsditistv-nl
Nog meer Klik.

Ik zit nu een poosje te snuffelen en kom steeds op Klik.
Die zou je ook op je pc kunnen testen Klik.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding

PeterJ
Security Helper
Security Helper

wo 22 mar, 2017 19:17:17

Voor mijn gevoel dus een gevalletje van "te mooi om waar te kunnen zijn" Afbeelding

Ze melden bij elk product, "ACTIE IS GELDIG TOT 23:59 uur!"
Gisteren ook al ;D
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)

smeenk
Security Helper
Security Helper
Onderwerp Auteur

wo 22 mar, 2017 21:13:05

Kwam het tegen op Facebook, iemand schreef een negatieve reactie, die werd vrijwel meteen verwijderd.
Ik wilde iets doen om mensen tegen dergelijke ellende te beschermen en heb daarom dit topic gestart zodat via Google iets over deze praktijken te vinden is ;)

smeenk
Security Helper
Security Helper
Onderwerp Auteur

wo 22 mar, 2017 21:50:28

WhiteFang
Security Advisor
Security Advisor

do 23 mar, 2017 13:42:13

smeenk schreef:
Kwam het tegen op Facebook, iemand schreef een negatieve reactie, die werd vrijwel meteen verwijderd.
Ik wilde iets doen om mensen tegen dergelijke ellende te beschermen en heb daarom dit topic gestart zodat via Google iets over deze praktijken te vinden is ;)

Goed statement  :good: Als er problemen uit voort komen, moet men die oplossen of aanhoren en niet klakkeloos verwijderen voor geld.

Petrus
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

wo 05 apr, 2017 10:00:59

Ja ook besteld en betaald geen reacties meer geld waarschijnlijk kwijt!

Maxstar
Administrator
Administrator
Contacteer:

di 11 apr, 2017 08:59:35

Hallo en welkom op het forum,

Als je met iDeal hebt betaald kan je via de bank natuurlijk een terugbetaling laten uitvoeren.
Maar welk apparaat had je aangekocht, ik zag namelijk dat dat het apparaat waar Smeenk over spreekt als is uitverkocht.
Met vriendelijke groet,

Maxstar

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Petrus
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

di 11 apr, 2017 09:32:20

Ik heb met ideal betaald het apparaat is nonstopplayer

Maxstar
Administrator
Administrator
Contacteer:

di 11 apr, 2017 09:57:05

Als je via de Rabobank de betaling hebt gedaan kan je dit via internetbankieren meestal zelf ook terugboeken.
Bij de ABN Amro moet dit als het goed is ook mogelijk zijn.
Met vriendelijke groet,

Maxstar

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

iEscape
Moderator
Moderator
AV: EIS
AM: MBAM Pro
FW: Little Snitch

di 11 apr, 2017 16:35:07

Deze link met 173 klachten over nonstopplayer is wellicht interessant  :smileybye:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

Afbeelding

iEscape
Moderator
Moderator
AV: EIS
AM: MBAM Pro
FW: Little Snitch

wo 26 apr, 2017 21:56:27

smeenk schreef:
http://http://www.nonstopplayer.nl/

Ik kwam dit zojuist tegen, in mijn ogen moet dit wel een vorm van oplichting zijn.
Is er iemand die hier al meer van weet?

De inhoud van de link in Smeenk starttopic is gewijzigd, vermoedelijk na onder andere onderstaande berichten:
  1. 'Verkoop mediaspeler met links naar beschermde inhoud via add-ons is illegaal'
  2. Europees verbod op mediaspelers voor illegaal streamen

Via deze weg willen wij jullie in kennis stellen dat wij helaas niet over kunnen gaan tot levering van uw product(en) daar wij gesommeerd werden om te staken met de verkoop van onze producten.
Mochten we toch tot levering over gaan, dan zou er per direct een dagvaarding worden opgesteld.

"Op basis van informatie in ons bezit, hebben wij gegronde redenen om aan te nemen dat u zich schuldig maakt aan het beschikbaar stellen aan derden van illegale streams van een of meerdere televisiezenders en/of Video-on-Demand-dienst(en) in de markt.
Een uitspraak van het Hof van Justitie van de Europese Unie specificeerde dat een eindgebruiker niet aansprakelijk kan zijn voor het linken naar de add-ons door verschoonbare onwetendheid maar dat dit het onrechtmatig karakter van het gebruik niet wegneemt.  "
Zij oordeelden ook dat het aanbieden van deze add-ons echter onmogelijk kan vallen onder verschoonbare onwetendheid.
Enkel en alleen het verkopen van kastjes met een voor geïnstalleerde plugin van bijvoorbeeld Kodi of iptv player met links naar streams is dus strafbaar. Of u diegene bent die de streams genereert of enkel wederverkoper bent doet dus niets ter zake. Op het moment dat u dit verkoopt wordt u juridisch als aanbieder aanzien.
Het aanbieden van een openbare elektronische communicatiedienst is enkel toegestaan indien u zich registreert als aanbieder bij de Autoriteit Consument en Markt (ACM). Wij hebben geconstateerd dat u niet als zodanig bent ingeschreven. We vinden ook niet terug dat u een vergunning heeft gekregen van het Commissariaat voor de Media.

Lees hier verder.

Koop dit ook nooit.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

Afbeelding