Plaats reactie
1
Interessant wel maar wat ik niet helemaal begrijp is wanneer je deze installed je ook een bestandje met de naam jap.jar (tbv proxies) moet installen maar daarvoor eerst Java ...want anders werkt FF met JDF niet en http://ip-check.info/?lang=en ook niet.
We moesten toch allemaal van Java af? Ik heb hier zo mijn bedenkingen, tor is dan duidelijker.
2
Hoi,

Dat we allemaal van Java af moeten is natuurlijk een groot woord, je moet het eigenlijk zien als wanneer je het niet nodig hebt kan je het net zo goed verwijderen.
Sandra schreef: Ik heb hier zo mijn bedenkingen, tor is dan duidelijker.
Welke bedenkingen heb je precies want je kan het niet echt met TOR vergelijken natuurlijk.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hoi,

Het heeft natuurlijk niets met Java promoten te maken, "JonDoFox" maakt gewoon gebruik van Java net zoals vele andere applicaties.
Maar er zijn natuurlijk heel veel mogelijkheden op het gebied van anoniem en veilig surfen, kijk maar eens op de onderstaande link bij Security artikelen & handleidingen.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewforum.php?f=207" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar goed om te horen dat je profijt hebt van HitmanPro... :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Maxstar schreef:Hoi,

Het heeft natuurlijk niets met Java promoten te maken, "JonDoFox" maakt gewoon gebruik van Java net zoals vele andere applicaties.
Maar er zijn natuurlijk heel veel mogelijkheden op het gebied van anoniem en veilig surfen, kijk maar eens op de onderstaande link bij Security artikelen & handleidingen.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewforum.php?f=207" onclick="window.open(this.href);return false;
Correct, verkeerde woordkeuze. Maar waarom dan toch nog Java gebruiken terwijl discutabel? Ach security, Ik beveilig feitelijk helemaal nix behalve wat standaard dingetjes, heb daar ook geen behoefte aan. Heb ooit eens een kat gekend, die wanneer hij dacht dat hij werd aangevallen, anaal recht in je gezicht sproeide . Dat is pas een firewall ;)
Maar goed om te horen dat je profijt hebt van HitmanPro... :good:
Jaja McAfee en Malware (Pro) lagen in een diepe slaap ;)
6
Java heeft veel problemen, ben er ook geen fan van, maar een van de mooie dingen aan Java is dat het platformonafhankelijk is. Dus als je iets maakt wat op Java draait dan zal dit op op alles besturingssystemen draaien die Java ondersteunen (Linux/Windows/OSX/Solaris).

Maar qua security moet Java toch flink verbeteren, anders zul je inderdaad zien dat steeds meer mensen java gaan dumpen :)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”