Plaats reactie
1
Ik ben al zeker een maand bezig met de helpdesk van McAfee om een de problemen na een update van McAfee Total protection te verhelpen.
Na die beruchte update werkte mijn internet niet meer en ben ik via systeemherstel een dag terug gegaan en mijn internet werkte daarna weer.

Toen ik de eerste keer de computer weer opstarten werkte de firewall van McAfee niet meer en schakelde zich elke keer uit.
Op advies van McAfee alles weggehaald opnieuw gedownload maar het installeren wil maar niet lukken en stopt bij Installatie is niet voltooid. de beveiligingsfuncties bij de software kunnen niet geinstaleerd worden.

Ik ben gestopt met de helpdesk want die weten het niet meer en zeggen dat het aan de computer ligt.

Kan iemand mij uit de brand helpen? :pray:

Bedankt!
2
Een maand ? Laatste keer met een probleempje, online chat funktie gebruikt, was snel opgelost.
Feitelijk:
1. Ga naar http://download.mcafee.com/products/lic ... s/MCPR.exe" onclick="window.open(this.href);return false; en download dit removal prg, sla ergens op.
2. Ga naar Configuratiescherm/Programma's en Onderdelen, klik met rechtermuis op Mcafee en alles verwijderen.
3. Wellicht opnieuw Opstarten
4. Run MCPR.exe als admin (rechtermuis) nu wordt alles van Mcafee verwijderd.
5. Wellicht opnieuw Opstarten
6. McAfee total protecion nieuw installeren

succes
4
Hoi,
Liekie schreef:Na die beruchte update werkte mijn internet niet meer en ben ik via systeemherstel een dag terug gegaan en mijn internet werkte daarna weer.
Is er nog een systeemherstelpunt aanwezig van de na de update, zo ja ga hier als eerste eens naar terug.
Verwijder nu opnieuw McAfee, hiervoor kan je de geplaatste instructies van Sandra volgen.
Herstart de computer mocht dit niet automatisch gebeuren en probeer McAfee Total Protection nu opnieuw te installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Over welke update gaat het eigenlijk? Zelf zou ik in geval juist terug gaan naar een herstelpunt van voor die update, toch ? En dan alles deleten etc etc
9
Ik ga nu eerst systeemherstel weer doen en dan volgens de aanwijzingen opnieuw McAfee verwijderen.
Ik hoop echt dat dit nu wel gaat lukken duimen jullie voor me. :goed:
10
Liekie schreef:Ik ga nu eerst systeemherstel weer doen en dan volgens de aanwijzingen opnieuw McAfee verwijderen.
Ik hoop echt dat dit nu wel gaat lukken duimen jullie voor me. :goed:
duim duim duim
11
Maxstar schreef:Hoi,

Dat zou je denken, maar ik denk juist dat het bij het gebruik van systeemherstel fout is gegaan en daardoor deze problemen komen met het niet kunnen installeren van McAfee.
Denk dat je gelijk hebt, ze had t allang kunnen fixen duurt te lang. Corrupt register. Zo nu en dan wanneer alles lekker werkt een herstelpuntje of reg backup voorkomt veel ellende.
12
Mijn excuses voor de verlate reactie maar afgelopen woensdag is het mij niet meer gelukt om jullie aanbevelingen op te volgen.
Vandaag alles volgens plan uitgevoerd en met 100% succes want ik heb McAfee weer kunnen installeren zonder de eerder aangekaarte problemen.
Nu is McAfee druk bezig met een algehele scan van de computer omdat ik toch lang zonder bescherming de computer heb gebruikt.

Ik wil jullie in het bijzonder bedanken voor de hulp dit was mij nooit alleen gelukt ook niet me hulp van de McAfee helpdesk want die wisten het niet meer.
Nogmaals dank en mocht ik weer problemen krijgen kom ik hier zeker terug wat een service.

:dank:

Prettig weekend en kus :-*

Lieke
15
Na een update van McAfee in december 2012 kreeg ik last van blauwe schermen. Omdat ik niet wist wat de oorzaak was besloot ik op 9 januari mijn computer opnieuw in te richten. Nadat McAfee opnieuw was geïnstalleerd kwam het euvel terug. Na diverse pogingen in een chat sessie het probleem op te lossen werd besloten dat McAffee mijn computer over zou nemen. Gedurende vier uur heeft een amateur technicus software van diverse programma's vernield. Probeerde als gebruiker handelingen uit te voeren die als administrator diende te worden gedaan. Aan het eind van de vier uur kreeg ik een zwart scherm zonder de mogelijkheid de computer normaal te gebruiken of af te sluiten. Na geforceerd de computer te hebben afgesloten en te openen kwam ik tot de conclusie dat ik veel programma's niet meer kon gebruiken. McAfee beweerde dat het besturingssysteem van de computer niet correct was en opnieuw diende te worden geïnstalleerd. Zoals ik al schreef had ik dat pas gedaan. De amateur technicus die het verschil niet kent tussen gebruiker en administrator had de ravage veroorzaakt. Helaas was het het snelste om alles maar weer opnieuw te installeren. McAfee eens maar NOOIT meer.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”