Plaats reactie
1
Ik zag in het profiel van Daniel SEP staan als antivirus en firewall welk programma is dit want kan er niks over vinden als ik SEP op zoek. :conf:
4
Het is inderdaad de client van ons bedrijfs anti-virus. :)
Ook prima stand-alone te gebruiken, maar dan zal ik toch eerder voor Kaspersky o.i.d. gaan.
5
Maaike schreef:Symantec Endpoint Protection is de opvolger van (Symantec Enterprise) Cliënt => Server App.
Wat voor een voordeel zou dit dan hebben een Cliënt => Server App zoals jij het noemt, want zonder server is dit ook te gebruiken?
Daniel schreef:Ook prima stand-alone te gebruiken, maar dan zal ik toch eerder voor Kaspersky o.i.d. gaan.
7
Wessel schreef:Symantec Endpoint Protection is de opvolger van (Symantec Enterprise) Cliënt => Server App.
Wat voor een voordeel zou dit dan hebben een Cliënt => Server App zoals jij het noemt, want zonder server is dit ook te gebruiken? [/quote]
Het voordeel is 'based' gezien netwerken / bedrijfsnetwerken, dit is dus geen huis / tuin en keuken applicatie. ;)
M.v.g,
~*~Maaike~*~
9
Daniel schreef:SEP is een prima huis, tuin en keuken applicatie hoor :)
$270.90 voor 5 licenties het minimale is het wel een duur pakketje i.v.m. Symantec Norton Internet Security 2011 voor €49,99.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”