Plaats reactie
16
Jos H schreef:Sorry, ik kan beveiliging en onderhoud nergens vinden  :?:
W.s. door andere versie :?:
Mijn versie is 3.3.1.
Ik bedoel in Windows > Configuratiescherm > Systeem en beveiliging > Beveiliging en onderhoud > klik op Beveiliging. (staat daar MalwareBytes onder Virusbeveiliging)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
19
:dank: voor je reactie   :good:


Ik heb de laptop opgeschoond en bijgewerkt; tevens opnieuw opgestart en nu werkt alles prima :good:
Ik ga de info van Microsoft lezen/toepassen en meld me weer als ik nog vragen heb.
Groeten, Jos H
21
Ik krijg de onderstaande melding als ik Bijwerken en beveiliging open:
Afbeelding Het heeft te maken met Groepsbeleid en/of Mobile Device Management.
Graag hulp wat ik moet aanvinken/invullen bij deze onderdelen.
Groeten, Jos H
24
MELDING 'Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd'

Zijn sommige instellingen ontoegankelijk terwijl tegelijkertijd bovenin het betreffende venster de melding Sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd wordt getoond? 
Meestal verdwijnt dit probleem door via Instellingen, onderdeel Privacy, sub Feedback en diagnose de optie Diagnose- en verbruiksgegevens op Volledig te zetten. 
Uitgevoerd en laptop opnieuw opgestart : oplossing werkt niet
Het probleem is vaak ook op te lossen door met de register-editor in de registersleutel HKCU\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\CurrentVersion\PushNotifications de DWORD-waarde NoToastApplicationNotification te wijzigen in 0 (mogelijk moeten de registersleutel en registerwaarde eerst worden aangemaakt), start vervolgens de computer opnieuw op.
Register geopend; PushNotifications is niet aanwezig dus kan ik de DWORD-waarde niet aanpassen.
Hoe maak ik nu de nieuwe registersleutel ?
Groeten, Jos H
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”