Plaats reactie
1
Hallo allemaal,
 
Voor de mensen die BullGuard gebruiken is het belangrijk om te weten dat BG sinds kort de Windows firewall gebruikt en daar alleen een layer bovenop legt. BG heeft dus geen eigen firewall meer, terwijl ze dat wel nog steeds als zodanig adverteren. In onderstaande link is alles te lezen. Het was behoorlijk technisch hier en daar, dus voor zover ik het heb begrepen kwam het doordat BG problemen had met hun eigen firewall en voor een tijdelijke oplossing heeft gekozen met die layer bovenop Windows firewall. Binnenkort komt er een upgrade van BG maar het is onduidelijk of ze dan weer een eigen firewall hebben.
 
Ik kwam erachter doordat ik zag dat mijn Windows firewall weer aanstond en ik hem ook niet kon uitschakelen. Ik had weer last van traagheid en misschien kwam dat door deze "dubbele" firewall. In elk geval was de traagheid weg toen ik BG eraf gehaald had. Daarvoor had ik geen conflictering met MBAM doordat ik die twee wederzijds had uitgesloten in de exclusion list en dat ging prima.
 
Het wachten is nu op de upgrade en dan maar weer kijken hoe het dan gaat. Ik heb contact met MBAM hierover en houd jullie op de hoogte.
 
Hoop dat iemand hier wat aan heeft. Hier is de link:
 
https://www.bullguard.com/forum/15/bullguard-firewall-and-windows_124578.html
 
 
:smileybye:
2
Bedankt voor het melden en plaatsen van de link   :good:
Zie al een melding op andere forum problemen met real time scannen van Bullguard.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”