Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Samuel
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: AVAST
AM: Malwarebytes Anti-malware

Re: Downloadprogramma van website wordt steeds geblokkeerd door Avast

wo 19 jul, 2017 09:15:36

Het gaat om Malwarebyes 3.1.2 gratis versie, ik draai het elke dag.

Maxstar
Administrator
Administrator
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Internet Security
Contacteer:

wo 19 jul, 2017 09:18:04

De gratis versie kan je altijd probleemloos naast welk ander beveiligingspakket gebruiken.
En welke antivirus-software heb je nu als alternatief voor Avast genomen?
Met vriendelijke groet,

Maxstar

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Samuel
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (1) Beginner
AV: AVAST
AM: Malwarebytes Anti-malware

wo 19 jul, 2017 09:20:36

Ik denk dat Panda antivirus neem, maar ik moet eerst Avast verwijderen, maar gezien het hoeveelheid werk dat nodig is om Avast te verwijderen, ga ik daar denk ik in het weekend mee bezig houden.

porrelaar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

wo 19 jul, 2017 13:21:39

Ik heb niet zo bar lang geleden Avast Free vervangen door Panda Free, maar dat was echt niet veel werk.
Voordat je Avast gaat verwijderen schakel je Avast uit: viewtopic.php?f=357&t=14698

Daarna verwijder je Avast via de standaard manier: via Programma's en onderdelen.
Het verwijderen kan misschien even duren.
Alleen wanneer het verwijderen van Avast op die manier niet lukt, ga je het verwijdertool van Avast gebruiken: https://www.avast.com/nl-nl/uninstall-utility
Dat was bij mij niet nodig.

Daarna download je Panda Free: http://www.pandasecurity.com/netherland ... antivirus/
Je installeert Panda Free.
Na de installatie zie je in het systeemvak (bij de klok) een pictogram van Panda: Afbeelding
Dubbelklik op dat pictogram om Panda te openen.
In het venster van Panda klik je in de linker bovenhoek op het menu (= pictogram met 3 liggende streepjes)
Klik dan op Instellingen > Algemeen
In het rechter paneel scrol je naar beneden. Zet achter 'Toon Panda-nieuws het schuifje op OFF:

Afbeelding
Je zult dan geen reclame krijgen voor de betaalde versie van Panda.