Plaats reactie
1
Voor een kennis had ik Avast verwijdertool gebruikt om Avast te verwijderen van zijn laptop met daarop W10. Met succes maar ik houd een klein foutje over.
Wanneer de laptop wordt opgestart krijg ik net na het HP logo in een blauw scherm twee keuzeblokken waaruit ik kan kiezen.
De bovenste keuze is opstarten van Windows 10 en dat gaat die automatisch doen na 10 seconden als ik geen keuze maak.
Tweede keuze is het starten van wederom de Avast verwijdertool starten in veilige modus.
Avast is dus wel verwijderd en ik heb zelf handmatig het verwijdertool exe bestand gedelete.
Op zich start de laptop nu gewoon op in w10 na 10 seconden maar het blauwe scherm zouden we het liefst niet zien.
Iemand een hint? Alvast bedankt.
4
Hallo,

Doe het volgende:
Klik met de rechtermuisknop op de startknop en kies Systeem..
Klik rechts boven op Systeeminfo.
Klik links op Geavanceerde systeeminstellingen.
Tabblad Geavanceerd  klik onder "Opstart- en Herstelinstellingen" op de knop Instellingen.
Maak van het scherm dat dan opent een printscreen: viewtopic.php?f=4&t=4036
Plaats dat in je volgende antwoord.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
Hallo,

Ga weer naar Tabblad Geavanceerd  klik onder "Opstart- en Herstelinstellingen" op de knop Instellingen.
Ga met je muis pijltje op "Avast Antivirus Clear Uninstall" staan (kleurt het dan blauw) zo ja klik dan op je toetsenbord op "Delete".
Word "Avast Antivirus Clear Uninstall" verwijderd, als het goed is staat er alleen nog "Windows 10"  Zo ja klik daarna op "OK", bij Systeemeigenschappen klik je op "Toepassen en op OK".
Herstart je pc.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Ik heb de omschreven procedure gevolgd maar je krijgt de regel van Avast niet weg geklikt, met delete op toetsenbord.
Blijft gewoon staan, het probleem van de start is nu weg dus we laten het zo maar.
Bedankt alweer.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”