Plaats reactie
1
Geachte heer, mevrouw,

Ik heb AVG Zen op mijn mobiele telefoon en op een laptop computer geïnstalleerd.
(de AVG Zen Pro proefversie) Vervolgens wil ik dit ook op mijn desktop computer
installeren. Helaas lukt dit niet. Ik krijg dan de foutcode: 0XE001C00D bij het
installeren en verder kom ik niet.

Heeft u enig idee hoe dit komt? Inmiddels heb ik het programma weer van de
harde schijf verwijderd. Graag uw advies,

Bert
3
Geachte heer, mevrouw,

Ik heb besloten om het programma AVG Zen geheel te verwijderen, daar het bij
mij niet werkt. Als restant zit ik nu wel met een hinderlijke Runtime error:
217 at 500 E 8338. Hoe kom ik hier nu weer vanaf?

Bert
4
Ik heb AVG Zen op mijn mobiele telefoon en op een laptop computer geïnstalleerd.
(de AVG Zen Pro proefversie) Vervolgens wil ik dit ook op mijn desktop computer installeren.

Ik heb besloten om het programma AVG Zen geheel te verwijderen, daar het bij
mij niet werkt. Als restant zit ik nu wel met een hinderlijke Runtime error:
217 at 500 E 8338.
Bij wel apparaat zit je nu met een Runtime error?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Geachte heer,

De runtime error: 217at 500E 8338 verschijnt nier meer bij het opstarten van de computer.
Het enige wat nu nog wel zich voordoet bij het definitief afsluiten van de computer is de
melding. Ik citeer:"BitDefender Threat Scanner

X A problem has occured in BitDefender Threat Scanner. A file containing error information
has been created at C:WINDOWS\TEMP\BitDefender Treat Scanner.dmp. You are strongly
encouraged to send the file to the developers of the application for further investigation
of the error." Einde citaat.

Deze melding verdwijnt na ongeveer 5 seconden voor de computer zich afsluit. Op welke
wijze kan deze melding ongedaan worden gemaakt?

Bert
6
Hallo,

Heb je "BitDefender" op deze pc gezet?

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Het begint allemaal wat verwarrend te worden. Ik zie door de bomen het bos
niet meer. De runtime error: 217 at 500E8338 verschijnt weer bij het openen
van Windows. De error: 0XE001C00D , zie ik niet meer.

Vervolgens kan ik de bijlagen die ik toe moest voegen niet uploaden. Links
onder aan het scherm zie ik het slotje: gesloten. Wat nu?

Bert
9
Baliekluiver schreef:Het begint allemaal wat verwarrend te worden. Ik zie door de bomen het bos
niet meer. De runtime error: 217 at 500E8338 verschijnt weer bij het openen
van Windows. De error: 0XE001C00D , zie ik niet meer.

Vervolgens kan ik de bijlagen die ik toe moest voegen niet uploaden. Links
onder aan het scherm zie ik het slotje: gesloten. Wat nu?

Bert
Kan je wel de inhoud van de logjes kopiëren en plakken hier op het forum.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
De Webmaster van PC Web Plus had mij geadviseerd om de logbestanden via de e-mail te
versturen. Zodat de logbestanden op het forum kunnen worden toegevoegd. Ik heb gezien
dat dit inmiddels is gebeurd.

Bert
12
Hallo,


Heb je de producten van IObit gekocht zo nee verwijder ze dan, wil je het toch behouden verwijder dan wel de drie dik gedrukte programma's.

1. Ga naar Start > Configuratiescherm > (Programma's en Onderdelen) en verwijder daar het onderstaande:(dit zijn programma's die niet doen wat ze beloven)
  • Advanced SystemCare 9
  • Driver Booster 3.3
  • iFreeUp 1.0
  • IObit Apps Toolbar v9.2
  • IObit Malware Fighter 4
  • IObit Uninstaller
  • Smart Defrag 4 Pro
  • Reimage Protector
  • AVG PC TuneUp
  • Spybot - Search & Destroy
Herstart je pc en doe het volgende;

2. Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk!)

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

Code: Selecteer alles

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
Task: {076F5E95-72E0-4A6C-9A9A-C8FC7C620921} - System32\Tasks\LaunchApp => C:\Program Files (x86)\MyPC Backup\MyPC Backup.exe <==== AANDACHT
Task: {0FBC74FD-DE3C-4174-9DBB-8604671B471D} - System32\Tasks\ReimageUpdater => C:\Program Files\Reimage\Reimage Protector\ReiGuard.exe <==== AANDACHT
Task: {1796CD48-2EC7-48BF-933C-45D10A5EC20B} - geen bestandpad
Task: {5144F8A7-8C00-49D5-8023-F79CB748FD78} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {6AFD2FB0-FC0A-4FFC-99CA-1DCD4F3B9919} - \PC-Mechanic Maintenance -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {82F5F09C-94FF-480D-B1B2-AA3F7C69A96F} - \DriverScanner -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {ACEB7BE9-B0E3-4D9D-B93B-D00DACDC1B51} - \dsmonitor -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {AEDFE01A-4D02-47D9-A4F4-066C4F85CBCB} - \PC-Mechanic Subscription -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {B540A880-83F7-4DF8-9FB3-269EDE6036C3} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {E558D0AD-EC5A-4B71-BFE1-9166BA887EA4} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {E7B7070A-4437-46D4-BE5E-625901C58105} - \PC-Mechanic Startup -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {E8433AD2-EA82-4A02-9E54-D5EB0944DA42} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Geen bestand <==== AANDACHT
Task: {FBB24F76-392F-401D-BF17-A7311B071920} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Geen bestand <==== AANDACHT
Winlogon\Notify\SDWinLogon-x32: SDWinLogon.dll [X]
HKU\S-1-5-18\...\Winlogon: [Shell] C:\WINDOWS\Explorer.exe [4502352 2016-02-13] (Microsoft Corporation) <==== AANDACHT
ShellIconOverlayIdentifiers: [1AMPCBOK] -> {04cd1f3e-81d5-4904-a3ab-e0f99a7d769d} =>  Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers: [1AMPCBSyncing] -> {4d87b7a7-23f1-470c-aa45-96b25b9bd138} =>  Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [1AMPCBOK] -> {04cd1f3e-81d5-4904-a3ab-e0f99a7d769d} =>  Geen bestand
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [1AMPCBSyncing] -> {4d87b7a7-23f1-470c-aa45-96b25b9bd138} =>  Geen bestand
GroupPolicy: Restrictie - Chrome <======= AANDACHT
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Restrictie <======= AANDACHT
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <======= AANDACHT
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3752889802-1710924283-864915733-1001 -> {DEFF4B4F-ADD3-483F-8B8C-E5AB9DC9B03C} URL = 
Toolbar: HKU\S-1-5-21-3752889802-1710924283-864915733-1001 -> Geen Naam - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} -  Geen bestand
FF SearchPlugin: C:\Users\Bert\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\k5nyow1v.default-1379174877033\searchplugins\avg-secure-search.xml [2016-04-21]
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\IMFservice => ""="Service"
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:5C321E34 [151]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:CB0AACC9 [436]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:D287FACF [102]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:D3A96964 [362]
C:\ProgramData\Avg
C:\Program Files (x86)\AVG
C:\Users\Bert\AppData\Local\Avg
C:\Program Files\Reimage
C:\Program Files (x86)\MyPC Backup
RemoveProxy:
Hosts:
EmptyTemp:
end
Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: C:\Users\Gebruiker\Desktop
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
Geachte heer,

Hierbij deel ik u mede, dat ik de navolgende handelingen heb uitgevoerd.

Advanced System Care 9 (is gekocht)
Driver Booster 3.3. (is gekocht en werkt m.i. goed)
iFree Up 1.0 (is verwijderd)
IObit Apps Toolbar v9.2 (laat zich niet verwijderen)
IObit Malware Fighter 4 (is gekocht)
IObit Unistaller (werkt goed) programma's die worden verwijderd waarvan nog resten overblijven worden
door dit programma alsnog volledig verwijderd.
Smart Defrag 4 Pro (is verwijderd)
Reimage Protector (is verwijderd)
AVG PC TuneUp is verwijderd)
Spybot -Search & Destroy (is gekocht, maar heb ik toch verwijderd)

De problemen die had zijn nu verholpen. Ik krijg geen enkele foutmelding meer. Daarom lijkt het mij
verstandig om het hierbij te laten. Of heeft u hier een andere mening over?

Bert
15
Dat is goed, maar dat wordt pas na 6 mei. Daarbij zal ik dat weer via e-mail moeten doen.
De Webmaster zal het dan weer op het forum plaatsen. Via de gebruikelijke weg lukt het
echter niet.

Bert
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”