Plaats reactie
1
ik heb al een aantal jaren een betaalde versie van Avast voor mede het veilige internetbankieren.
nu kan ik al een aantal dagen niet via de Safe zone van avast op mijn internetbankieren komen.
de betaalmodus word niet geladen.
hoe kan dat en wat is daar eventueel aan te doen ?

binnenkort loopt mijn jaarcontract van deze versie weer af en nu ik weet niet goed wat ik moet doen .als ik hem weer verleng en het werkt nog steeds niet is dat natuurlijk zonde van mijn geld.
wie kan mij helpen met dit probleem.

bedankt alvast .
Martin
2
Hallo en welkom op het forum,

1) Open Avast! en klik op instellingen -> probleemoplossingen
2) Klik op fabrieksinstellingen herstellen.
3) Zorg dat programma-instellingen en schild-instellingen staan aangevinkt.
4) Klik op (Nu terugzetten naar de standaard-instellingen).
5. Herstart de computer en controleer of je Safe Zone nu weer op de normale wijze kunt gebruiken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”