Plaats reactie
1
Hallo,

Mijn McAfee computerbeveiliging loopt af, welke nieuwe computer beveiliging kunnen jullie mij aan raden?? Het liefst koop ik een pc beveiliging.

Vr. Gr Wil
2
Hallo,

Wanneer je voor een betaald beveiligingspakket kiest zou Emsisoft Internet Security zeker een aanrader zijn. Het pakket maakt naast hun eigen engine qua bescherming ook gebruik van die van Bitdefender. In de diverse testen scoort dit pakket altijd erg goed, en qua gebruik is Emsisoft Internet Security zeer eenvoudig in gebruik. Het bevat immers geen (overbodige) toeters en bellen die je vaak toch niet gebruik. Denk bijvoorbeeld aan Ouderlijk Toezicht, Back-up opties, Wachtwoordbeheer en dergelijke.

Maar maak je naast McAfee nu ook nog gebruik van andere beveiligingssoftware?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo,

Bedankt voor je reactie!

Bij aankoop van deze laptop was McAfee er op geïnstalleerd, ik neem aan dat er verder geen beveiligingen zijn.
5
Dit klopt wat je schrijft, deze beveiliging was van een ter ziele gegane laptop.
Inmiddels alles gelezen op jullie site over Emsisoft en ga deze installeren.
Tot zo ver bedankt voor je advies.

Vr.gr, Wil
6
Toch nog een klein vraagje?

Ik heb de handleiding uitgeprint en lees dat je via Referral rewards progr: gratis licentie kan verkrijgen.

Is er een groot verschil tussen een gekochte of een gratis versie van deze beveiligings software?

Vr.gr Wil
7
Hallo,

Van Emsisoft Internet Security is er geen gratis versie, enkel een proefversie die je 30 dagen kan gebruiken. Via deze versie kan je echter wel geheel gratis een (betaalde) licentie verkrijgen.
En dat gaat via het zogenaamde "Referral Rewards Programma", zie de volgende link voor meer informatie - viewtopic.php?f=302&t=10993" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”