Plaats reactie
31
Maxstar schreef:
Sandra schreef:Bitdefender is trouwens wat eigenwijs, hou ik niet van, pleur je er een dvd in gaat ie meteen "op de achtergrond" scannen, zal wel ergens in te stellen zijn.
Klopt en dat heeft te maken met de autorun functie van Windows. Heel veel malware misbruikt deze functie namelijk.
Sandra schreef:En Bitdefender blijft maar piepen dat er problemen zijn : Uw apparaat is loopt een risico....
Jaja omdat IK bepaal of ik de Autopilot insschakel danwel niet :)
Die melding zal niet voor niets verschijnen! En ongetwijfeld zal er ook wel aangegeven worden wat het probleem is.

Wanneer de optie Autopilot ingeschakeld is, wordt uw volledige door Bitdefender geregeld.
Het neemt dan automatisch beslissingen rond beveiliging zonder pop-ups en dialoogvenster.
Deze functie is er dus voor dat je totaal geen omkijken hebt naar dit pakket.
KLopt hoor, dus hier nix autopilot, vandaar dus die melding.
Bitdefender gaat niet bepalen hoe ik er mee werk :)
Wel gekocht trouwens, ff een jaartje proberen, en als iemand hier ook over denkt, pak dan de 18 of 19 euro aanbieding, in de 3e week hoop je dat de prijs
nog wat zakt maar helaas nee, dan gaat ie weer omhoog :) Desalniettemin goedkoper dan mcafee :)
Voorlopig werkt t naar behoren en ben positief gestemd, we zullen zien......
To be continued
Tnx max
33
Hallo en welkom op het forum,

Tussen de aanschaf van een nieuwe licentie of verlenging zit soms inderdaad een (behoorlijk) prijsverschil, soms ook bij de manier van verlengen. Als je gebruik maakt van Windows 10 is Defender tegenwoordig ook prima als primaire beveiliging. In testresultaten scoort Defender zelfs beter dan McAfee Live Safe en varianten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”